سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله ناصری:

حزب و سیاسی بازی را کنار بگذاریم

امام جمعه یزد گفت: حزب بازی و سیاسی کاری دور بریزیم و دغدغه‌مندانه و خیرخواهانه به خدمت به مردم بپردازیم.

 آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در جلسه شورای اداری استان یزد با گرامیداشت سالروز شهادت شهید رجایی و باهنر و با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم گفت: امتیازی که شهید رجایی و شهید باهنر داشتند، حرکت و کار برای خداست. 

وی با بیان اینکه حرکت برای امر مقدس بسیار ارزشمند است، افزود: شهید رجایی و شهید باهنر، هدف خود را شناخته بودند بر این اساس از همه مشکلات عبور کردند و سبک مسیر و حرکت خود را بر اساس آن هدف تعیین کردند. 

امام جمعه یزد اظهار داشت: خدمت برای رضای خدا انسان را به کمال می‌رساند و اگر این کار بی نام و نشان انجام شود، قرب الهی اتفاق می‌افتد. 

وی ادامه داد: شهید رجایی، شهید باهنر و شهید رئیسی نیز در همین مسیر قدم برداشتند و دغدغه‌ای جز خدمت به خلق خدا و کسب رضایت خدا نداشتند و در این مسیر حتی از جان خود نیز دریغ نکردند. 

ناصری تصریح کرد: امیدوارم همه کسانی که حاکمیت و قدرت را در کشور در دست دارند، فقط خدمت به مردم برای رضای خدا و خدمت به دین خدا برای رسیدن به کمال الهی را در همه شئون خود مدنظر قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: حزب بازی، سیاسی کاری و سایر بازی‌های سیاسی را باید دور بریزیم و کنار بگذاریم و دغدغه‌مندانه و خیرخواهانه به خدمت به مردم بپردازیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.