سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون شهردار تهران:

حدود ۱۶ همت مطالبات حوزه حمل و نقل عمومی پایتخت پرداخت شد

معاون مالی و اقتصادی شهردار تهران درباره پیگیری مطالبات از دولت بابت حوزه حمل و نقل عمومی گفت: در همین راستا حدود ۱۵.۸همت مطالبات دولت بابت حمل و نقل عمومی پایتخت پرداخت شد.

به نقل از معاونت مالی و اقتصادی شهرداری تهران، لطف‌الله فروزنده روز چهارشنبه درباره پرداختش مطالبات اظهار کرد: به همین منظور بابت یارانه بلیت اتوبوس مبلغ ۶.۵ همت و یارانه بلیت مترو ۹.۳ همت در راستای رونق حمل و نقل عمومی توسط دولت پرداخت شده است.

وی همچنین به بخشودگی ۱۰۰ درصد جرایم مالیات تکلیفی و عملکرد از سال ۹۷ اشاره کرد و افزود: برای پروژه‌های اولویت‌دار پرداخت منابع مالی داشتیم، در همین زمینه به سازمان بوستان‌ها، سازمان نوسازی، معاونت فنی و عمرانی، شرکت مترو و اتوبوسرانی تهران بیشترین پرداخت‌ها بابت اجرای پروژه‌های آنها اختصاص داده شده است.

ورود واگن‌های جدید مترو تهران از بهمن ماه

معاون مالی و اقتصادی شهردار تهران همچنین درباره موضوع افزایش ناوگان در سیستم حمل و نقل عمومی کشور توضیح داد و گفت: موضوع شفافیت و انضباط مالی از مهمترین موضوعاتی بوده که در این دوره به صورت ویژه پیگیری شده است، به طوری که استقرار سیستم بهای تمام‌شده در شرکت اتوبوسرانی و مترو در حال پیاده‌سازی است.

وی درباره واردات واگن متروی تهران نیز اظهار کرد: بر اساس زمانبندی‌های انجام‌شده، اولین بخش از این واگن‌های وارداتی از بهمن‌ماه سال جاری وارد خطوط متروی تهران می‌شود.

فروزنده ادامه داد: در نهایت براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده بتدریج در سال ۱۴۰۴ همه واگن‌های وارداتی در حوزه متروی تهران وارد خواهد شد، البته به طور قطع تا پایان سال‌جاری اثرات واردات اولین سری را شهروندان خواهند دید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.