سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح طرح‌های عمرانی و درمانی در سرچهان

همزمان با هفته دولت، استاندار فارس در سفر به شهرستان سرچهان طرح‌های آبرسانی، درمانی، فرهنگی و تفریحی را افتتاح کرد.

محمدهادی ایمانیه استاندار فارس به مناسبت هفته دولت، در نودمین سفر شهرستانی خود، به شهرستان سرچهان سفر کرد.

طرح آبرسانی مجموعه قنات ابراهیم نخستین طرحی بود که با حضور استاندار فارس به بهره برداری رسید، با اجرای این طرح ۲ هزار و ۴۰۰ نفر از ساکنان این منطقه از نعمت آب پایدار برخوردار شدند.

ایمانیه سپس با حضور بر سر مزار شهدای گمنام شهر کره‌ای ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، یادمان شهدای گمنام این شهر با مساحت ۱۸۰ متر مربع را افتتاح کرد.

استاندار فارس در حاشیه این آیین، ضمن قدردانی از خیران شهر کره‌ای و مجموعه‌هایی که در ساخت این بنای ارزشمند مشارکت داشته اند، از اختصاص زمین مجاور این بنا به شهرداری و اختصاص ۵ میلیارد ریال اعتبار، برای تبدیل آن به فضای سبز، خبر داد.

محمد هادی ایمانیه در ادامه سفر به شهرستان سرچهان، مرکز جامع سلامت شهری و روستایی شهر کره‌ای و همچنین محل اقامت و زیست پزشک این مرکز درمانی را افتتاح کرد.

استاندار فارس در مراسم افتتاح این مرکز با بیان اینکه طبق قوانین هر شهرستان نیازمند یک بیمارستان است، گفت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز باید پیگیری‌های لازم برای تبدیل این مرکز جامع سلامت به یک بیمارستان را انجام دهد.

همچنبن با حضور استاندار فارس مرحله نخست بوستان فرهنگ شهر کره‌ای با مساحت ۱۴ هزار مترمربع و اعتبار چهل میلیارد ریال افتتاح شد.

ایمانیه در ادامه با سفر به شهر حسامی این شهرستان مخزن بتنی هزار مترمکعبی این شهر را افتتاح کرد.

با بهره برداری از این مخزن بتنی، که با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال ساخته شده است، ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از ساکنان شهر حسامی از نعمت آب آشامیدنی پایدار برخوردار شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.