سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود کمیسیون آموزش به موضوع رد داوطلبان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: کمیسیون آموزش موضوع رد داوطلبان آزمون آموزش و پرورش با بهانه‌های واهی را پیگیری می‌کند.

علیرضا منادی در واکنش به درج کد ۱۹ گزینش در کارنامه برخی از داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش مربوط به تائید نشدن صلاحیت عمومی (گزینش) داوطلبان و لزوم گزینش و ارزیابی مجدد آنها گفت: درج کد‌های ۱۹ و ۵ گزینش در کارنامه برخی از داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورشی یعنی صلاحیت‌های عمومی (گزینش) این داوطلبان مورد تائید قرار نگرفته است.

وی با تاکید بر اینکه باید جذب معلم با سخت‌ترین گزینش‌ها انجام شود، افزود: معلمی شغل حساس و مهمی است و یکسری تعهدات را می‌طلبد لذا انتخاب و گزینش در آن سیاست‌هایی را می‌طلبد و به تبع آن لازم است حرفه‌ای‌ترین و تخصصی‌ترین گزینش برای معلمان و اساتید کشور باشد منتها رد شدن داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش با ایرادات و بهانه‌های بی‌پایه و اساس قابل قبول نیست که در این دوره برای تعدادی از پذیرفته شدگان مطرح شده است.

منادی اضافه کرد: بسیاری از داوطلبان آزمون استخدامی تلاش کرده و سخت درس خوانده‌اند پس قابل قبول نیست که آنها را به بهانه‌های بی پایه و اساس از دایره معلمی خارج کنیم. باید به این نکته هم توجه شود که سیستم آموزشی کشور با کمبود معلم مواجه است.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات با تاکید بر اینکه باید گزینش داوطلبان آزمون استخدامی بر اساس قانون باشد، گفت: رد شدن پذیرفته شدگان به بهانه‌های سلیقه‌ای همچون عکس پروفایل داوطلب پذیرفتنی نیست و انتظار می‌رود چنین مواردی هرچه سریعتر حل شود. البته آقای کاظمی وزیر آموزش و پرورش قول پیگیری و رسیدگی این موضوع را داده و کمیسیون آموزش هم به طور ویژه بحث رد داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش به بهانه‌های واهی را پیگیری می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.