سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلوگیری از خام فروشی در شرکت حریر خوزستان 

مدیرعامل شرکت حریر خوزستان گفت: به منظور جلوگیری از خام فروشی طرح بسته‌بندی دستمال کاغذی در این شرکت اجرا خواهد شد.

ارسلان غمگین مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت حریر خوزستان گفت: با توجه وجود ظرفیت، دانش، تجربه، توانایی متخصصین این کار در شرکت حریر خوزستان، همچنین توانایی بازار، منطقه و استراتژیک بودن این محصول، تصمیم گرفته شد که طرح تولید و بسته بندی انواع دستمال کاغذی، دستمال آشپزخانه، حوله، سفره و سایر محصولات سلولزی بهداشتی (تیشو) را در داخل شرکت حریر خوزستان راه‌اندازی کنیم.

او می‌گوید:  محصول تیشو (کاغذ بهداشتی) کالایی ضروری و استراتژیک برای خانواده‌ها تبدیل شده و از اصلی‌ترین ملزومات بهداشتی تمامی افراد می‌باشد، لذا توسعه این طرح آینده‌ای روشن خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت حریر خوزستان با اشاره به اینکه، اجرای پروژه‌های توسعه‌ای این شرکت تولیدی در تکمیل زنجیره ارزش تولید و افزایش سود بسیار تاثیرگذار است و علاوه برتحقق ظرفیت اسمی کارخانه و البته تولید محصولات جانبی خواهد شد، ادامه داد: هدف اصلی اجرای طرح‌های توسعه‌ای، ایجاد و تکمیل زنجیره ارزش تولید، سوداوری و ایجاد اشتغال در منطقه است..

وی افزود: شرکت حریر محصول تیشوی تولیدی را بصورت خام در اختیار  خریداران تیشو (مشتریان) که تمامی آنها در زمینه‌های بسته بندی این محصول در انواع مختلف فعالیت داشته قرار می‌دهد.

به گفته این مقام مسئول، این شرکت در نظر دارد با ایجاد و تکمیل زنجیره ارزش تولید، یک خط تولید و بسته بندی (کانورت) در شرکت ایجاد و احداث کند که خود به نوعی به خریداران تیشو اضافه شود و همچنین از فروش یک سوم تیشوی تولید شده جلوگیری نماید یا به عبارتی از یک سوم خام فروشی تیشو خودداری نماید و این مقدار را جهت مصرف خط کانورت خود استفاده کند.

مدیر عامل شرکت حریر خوزستان اظهار کرد: با اجرای این طرح انواع محصولات بسته بندی شده را با برند حریر خوزستان به بازار عرضه می‌شود.

غمگین تصریح کرد: پس از جلسات مستمر و پیگیری‌های مستمرو همچنین نگاه ویژه دکتر نوروزی مدیرعامل شستا، دکتر صاحب محمدی مشاور مدیرعامل شستا و خصوصا جناب مهندس کشانی مدیرعامل هلدینگ سلولوزی تاسیکو برای طرح‌های توسعه ایی، بحول قوه الهی با سرعت طرح اولیه «کانورت» موافقت شد و مجوزات لازم جهت اجرای این طرح پس از اخذ موافقت کمیته حسابرسی و هییت مدیره حریر از سوی هلدینگ صادر  گردید.

وی ادامه داد: تحقیقات و بازدید‌ها در خصوص اجرای هرچه بهتر و سریعتر این طرح صورت گرفته و  FS آن در مرحله بازنگری جهت کارشناسی و ارائه به سهامدار می‌باشد و اقدامات لازم جهت تامین منابع مالی با موافقت شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) و هلدینگ سلولزی از محل مولدسازی پیش بینی شده و در حال برنامه ریزی و انجام مراحل قانونی می‌باشد.

مدیر عامل حریر خوزستان گفت: در حال حاضر عملیات زیر ساخت‌ها نیز در حال پیگیری و انجام می‌باشد.

این مقام مسئول بیان کرد: ا‌ن‌شاالله با حمایت‌ها و همکاری‌های هلدینگ‌های بالادستی، طبق برنامه ریزی‌های بعمل آمده این طرح بزودی اجرایی و ان شالله به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت حریر خوزستان در ادامه، ایجاد و تکمیل زنجیره ارزش تولید، ایجاد اشتغال پایدار بصورت مستقیم و غیر مستقیم،   ⁠ثبات شغلی کارگران، ⁠در دسترس بودن مواد اولیه و تقویت بنیه مالی شرکت،  تامین محصولات بسته بندی در بازار خوزستان و جنوب کشور با قیمتی مناسب‌تر،   ورود به بازار بسته بندی در داخل و همچنین کشور‌های منطقه، افزودن به سبد کالای شرکت حریر خوزستان، ⁠ایجاد ارزش افزوده شرکت، افزایش سودآوری و درآمد، افزایش رفاه نسبی کارگران، کشش مناسب و تقاضای بازار محصولات بهداشتی و بسته بندی باتوجه به افزایش سطح فرهنگ و دانش و سلامت جامعه را از مزایای این طرح دانست.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.