سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روزنامه‌های ورزشی اروپا؛

از تحقق رویای یوونتوسی‌ها با جذب هافبک هلندی تا معاوضه بزرگ در لیگ جزیره

پیوستن کوپماینرز به یوونتوس، درخشش دنی اولمو در اولین بازی برای بارسلونا و ماجرای معاوضه استرلینگ و سانچو، تیتر‌های امروز روزنامه‌های اروپاست.

روزنامه گاتزتادلواسپرت ایتالیا صفحه اول امروز را به نقل و انتقالات بزرگ تیم‌های ایتالیایی در آخرین روز‌های فصل نقل و انتقالات اختصاص داده و  میلان آماده‌ است تا در صورت خروج اسماعیل بن ناصر، برای جذب آدریان ربیو به صورت رایگان اقدام کند. روسونری که فصل جدید سری آ را بسیار بد آغاز کرده، می‌خواهد با دو خرید بزرگ تیمش را از بحران خارج کند. آنها علاوه بر ربیو، تامی آبراهام مهاجم رم را هم می‌خواهند و احتمال معاوضه آبراهام و سالیمکرز بین این دو باشگاه زیاد است. همچنین یوونتوس خرید کوپماینرس هافبک هلندی آتالانتا را بعد از هفته‌ها انتظار قطعی کرد. این هافبک بازیساز، اولین و مهمترین درخواست تیاگو موتا از مدیران یوونتوس بود که بعد از مذاکرات فرسایشی با آتالانتا، بالاخره این بازیکن را جذب کردند و احتمالا گرانترین خرید این فصل سری آ هم خواهد بود.

همچنین انتقال فدریکو کیزا وینگر یوونتوس به لیورپول و جذب احتمالی جیدون سانچو به جای کیزا از سوی بانوی پیر دیگر خبر‌های این روزنامه درباره یوونتوس است. ضمن آنکه انتقال روملو لوکاکو مهاجم چلسی به ناپولی تقریبا قطعی است و به جای او ناپلی‌ها ویکتور اوسیمن را به لندن می‌فرستند. 

کویره دلواسپرت هم تیتر اولش را به خرید کوپماینرس از سوی یوونتوس اختصاص داده و نوشته است: هافبک هلندی در نهایت با قراردادی به ارزش ۶+۵۴ میلیون یورو جذب شد.  این روزنامه همچنین از سنگ تمام مدیران یوونتوس برای سرمربی جدید و بودجه ۲۰۰ میلیون یورویی آنها برای خرید بازیکن حیرت کردند. یووه تاکنون ۸ خرید قسطی برای موتا انجام داده است. خداحافظی شزنی دروازه بان سابق یوونتوس از فوتبال و قطعی شدن انتقال دانسو مدافع بایرلورکوزن به رم دیگر خبر‌های این روزنامه است.

توتوسپرت همچنین جذب کوپماینرس را برآورده شدن آرزوی بیانکونری از ابتدای تابستان تعبیر کرده است. ملحق شدن لوکاکو و مک تومینای به آنتونیو کونته در تیم ناپولی هم مورد اشاره این روزنامه تورینی قرار گرفته است.

نشریه میرر انگلیس، با تیتر چرخ و فلک نقل و انتقالات لیگ برتر و همچنین خرید‌های معاوضه‌ای به تماس یونایتد و چلسی جهت مبادله‌ سانچو و استرلینگ اشاره کرده است. این نشریه همچنین به نتایج مسابقات لیگ کاپ فوتبال انگلیس از جمله پیروزی درخشان اورتون مقابل حریف سطح پایین خود واکنش نشان داده و در قسمت دیگر به تمایل باشگاه چلسی برای ربودن گوی رقابت از سعودی‌ها در مسیر پیشنهاد به ایوان تونی پرداخته است.

نشریه سان، جانشین کردن اوگارته در ترکیب تیم منچستریونایتد همزمان با خروج مک‌تامینی را بازتاب داده و در بخش دیگر اشاره داشته چلسی برای جذب ایوان تونی باید با تیم‌های عربی رقابت کند. احتمال معاوضه سانچو و استرلینگ بین یونایتد و چلسی هم مهمترین خبر این روزنامه است.

استار اسپورت هم این معاوضه رو مهمترین خبر نقل و انتقالاتی انگلیس دونسته. همچنین بازگشت ساندرو تونالی به ترکیب نیوکاسل پس از تحمل محرومیت ۱۰ ماهه را بازتاب داده شده. ستاره ایتالیایی امشب آماده است تا تیم را مقابل ناتینگام در مسابقات لیگ کاپ همراهی کند.

آ اس اسپانیا مصاحبه وینیسیوس جونیور با سی‌ان‌ان را بازتاب داده که ستاره برزیلی گفته است: «هر فصل، هدف رئال مادرید فتح بیشترین جام ممکن و تلاش برای قهرمانی در هر رقابت است! من می‌خواهم تاریخ را در جمع سپیدپوشان از نو بنویسم و هدف ما در این فصل، فتح نخستین سه‌گانه در تاریخ باشگاه خواهد بود!»

مارکا هم به مبارک بودن پا قدم دنی اولمو برای بارسلونا اشاره کرده. اولمو دیشب اولین بازیش رو برای بارسلونا انجام داد و گل برتری این تیم را هم به ثمر رساند.

به جز مارکا دو روزنامه کاتالان‌ها به درخشش اولمو اشاره کردند. موندو دپورتیوو لقب اولموی جادوگر را برای این بازیکن در نظر گرفت و نوشت: «با آمدن اولمو به زمین، بارسا تیم دیگری بود. او جادویی نشان داد. به تیم تحرک بخشید، بازی تهاجمی را راه انداخت و در زمین رهبری بدون بحثی داشت.» 

اسپورت، دیگر روزنامه کاتالونیایی نوشت: «دنی اولمو شروعی رویایی داشت و مسابقه‌ای که ۲ نیمه کاملا متفاوت داشت را زیر و رو کرد.» اسپورت اضافه کرد این هافبک تهاجمی به محض ورود، زمین را قورت داد.

اشپورت بیلد آلمان به این مهم اشاره داشته که باشگاه بایرن‌مونیخ مایل است یوشوا کیمیش به ترکیب تیم بازگشته و بار دیگر رهبری خط هافبک تیم را در دستانش بگیرد. کیمیش تحت هدایت توماس توخل به پست مدافع کناری سمت راست تبعید شده بود و در نخستین بازی در عصر جدید تحت هدایت ونسان کمپانی، بار دیگر به خط هافبک تیم بازگشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.