سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلوگیری از قاچاق ۵۵ هزار لیتر نفت گاز در خراسان جنوبی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت با توقیف کارت سوخت‌های نامتعارف ناوگان دیزلی، از قاچاق ۵۵ هزار لیتر نفت گاز در ماه جلوگیری شد.

عابدانی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: کارشناسان منطقه با استفاده از زیر ساخت‌های فنی و بهره‌گیری از کلیه ابزار‌های نظارتی و تطابق و پایش اطلاعات سامانه جامع تخصیص سوخت در قبال پیمایش ناوگان دیزلی، ۲۲۳ فقره کارت هوشمند سوخت ناوگان مسافری (اتوبوس، مینی بوس و ون) که با استفاده از اسناد حمل غیر واقعی اقدام به دریافت سوخت بیش از نیاز واقعی در یک سال گذشته کرده اند را شناسایی و نسبت به توقیف کارت هوشمند سوخت این خودرو‌ها با هماهنگی مراجع قضایی اقدام شد.

او افزود: این ناوگان پس از دریافت اسناد غیر واقعی برای تخصیص سوخت اقدام به سوختگیری نامتعارف و غیرمجاز در مجاری عرضه خراسان جنوبی کرده که با شناسایی و توقیف این تعداد کارت هوشمند سوخت از عرضه خارج از شبکه و قاچاق ۵۵ هزار لیتر نفت گاز در ماه جلوگیری شده است.

عابدانی اظهار کرد: با توجه به ایجاد اختلال در شبکه توزیع رسمی فرآورده‌های نفتی استان با هماهنگی مراجع قضایی و مجوز‌های دریافتی ضمن توقیف کارت هوشمند سوخت این خودروها، به مراجع قضایی برای سیر سایر مراحل قانونی معرفی می‌شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.