سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۱۵۰ کیلوگرم هروئین در ارومیه

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف ۱۵۰ کیلو گرم مواد مخدر هروئین در ارومیه خبر داد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در سه روز گذشته  ۱۵۰ کیلو گرم مواد مخدر هروئین از یک باند توزیع مواد مخدر  در ارومیه کشف و ضبط شده است افزود: در این ارتباط سه نفر دستگیر و دو دستگاه خودرو قاچاقچیان توقیف شده است.


فرمانده انتظامی آذربایجان غربی به کشف دو هزار و ۱۴۱ کیلو گرم انواع مواد مخدر در طول پنج ماه گذشت در استان اشاره کرد و گفت: مبارزه جدی با سوداگران مرگ و پاسخگویی به مطالبات و درخواست‌های مردمی در جهت ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح پاک سازی نقاط آلوده با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل پلیس به صورت مستمر در استان اجرا می‌شود.

سردار رحیم جهانبخش با تاکید به رشد ۸ درصدی کشفیات مواد مخدر و رشد ۴۰ درصدی دستگیری ها، در سال جاری افزود: با تلاش شبانه روزی سربازان گمنام پلیس مبارزه با مواد مخدر استان؛ با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و آرامش در شهر؛ بیش از ۷۰۰ نقطه آلوده پاکسازی، ۶۹ مورد اماکن تجاری پلمپ و ۹ و ۱۴۰ نفر در ارتباط با مواد مخدر دستگیر شده که افزون بر  ۴ هزار و ۵۰۰ نفر از ایشان معتاد متجاهر بو که پس از جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد تحویل  شده اند.

وی از انهدام ۳۰ فقره باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در سطح استان از ابتدای امسال خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری بالغ بر یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بر بنیان مالی و اقتصادی قاچاقچیان ضربه وارد شده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی به عزم جدی پلیس در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و نیز معتادان متجاهر در سطح استان تاکید کرد و با قدردانی از پیگیری و تلاش‌های مجاهدانه همکاران خود در مقابله با پدیده خانمان سوز مواد مخدر، از مردم خواست همچون گذشته یاریگر پلیس باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.