سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمیته استیناف تجدید نظر در حکم مهرداد محمدی را رد کرد

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درخواست اعاده دادرسی استقلال در خصوص حکم محرومیت مهرداد محمدی را رد کرد.

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اعلام کرد در خصوص درخواست اعاده دادرسی باشگاه استقلال تهران نسبت به دادنامه شماره ۹۱ مورخ ۱۴۰۳/۵/۲ کمیته استیناف مبین صدور حکم بر تائید دادنامه شماره ۳۴۵۳ مورخ ۱۴۰۳/۳/۱۷ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بدین توضیح که متقاضی در لایحه تقدیمی درخواست تخفیف تنبیهات آقای مهرداد محمدی را نموده است و این موضوع در حکم صادره مورد توجه قرار نگرفته است لذا با توجه به مراتب مذکور نظر به اینکه در خواست تخفیف تنبیهات متفاوت از نهاد اعاده دادرسی است از این رو درخواست مطروحه با جهات قانونی مطابقت ندارد لذا مستنداً به مواد ۱۰۸،۱۰۹ و ۱۱۰ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال حکم بر رد درخواست متقاضی صادر و اعلام میگردد. رأی صادره قطعی است.

در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به آن بخش از رأی شماره ۳۲۲۸ مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۸ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت باشگاه به پرداخت مبلغ ۲/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال جریمه نقدی به جهت تخلف تماشاگران در بازی مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۲ مقابل تیم سپاهان اصفهان و نیز محرومیت یک ماهه آقایان امیر فریدونی میلاد خانه ساز طاووسی مجتبی علیمردانی محسن کاظمی و محمد علی طهرانی هواداران تیم فوتبال بزرگسالان پرسپولیس تهران به جهت ترک فعل ، از حضور در ورزشگاههای برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور صادر شده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده . مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره ، عیناً تائید و اعلام میگردد. رأی صادره قطعی است.

در خصوص استیناف آقای نصراله کرک زن هوادار تیم فوتبال سپاهان اصفهان نسبت به رأی شماره ۳۱۹۶ مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۵ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محرومیت ده ساله ایشان از ورود به کلیه ورزشگاههای فوتبال فوتبال ساحلی و فوتسال کشور به جهت توهین نسبت به تماشاگران خانم منتسب به تیم فوتبال پرسپولیس تهران در بازی مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۲ مقابل تیم سپاهان اصفهان صادر شده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده . مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره ، عیناً تائید و اعلام میگردد. رأی صادره قطعی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.