سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شروع سریال‌های طنز آی‌فیلم از ۱۵ شهریور

شبکه آی فیلم با پایان ماه صفر دو سریال طنز «رانت خوار کوچک» و «زن بابا» را از ۱۵ شهریور ماه به روی آنتن خواهد برد.

از پنجشنبه، ۱۵ شهریور شبکه آی‌فیلم فارسی دو سریال طنز «رانت‌خوار کوچک» و «زن بابا» را پخش خواهد کرد.

سریال «رانت‌خوار کوچک» به کارگردانی حسین سهیلی زاده از ۱۵ شهریور هر روز ساعت ۱۹ پخش می‌شود و در ساعت‌های ۳ بامداد و ۱۱ روز بعد بازپخش می‌شود.

در خلاصه داستان این سریال طنز آمده است: بعد از استعفای هیات مدیره تعاونی مسکن و تعیین تکلیف نشدن واگذاری ده قطعه زمین بعد از ده سال ریاست اداره به معاون جدید خود برای تقسیم ده قطعه زمین بین کارمندان اختیار تام می‌دهد اشترخانی که از طرف علمشیر صاحبخانه که از قضا پدر اسفندیار دامادش هم است، تحت فشار برای تخلیه خانه و تعیین روز عروسی قرار گرفته‌است تلاش خود را بیشتر می‌نماید تا بلکه نظر معاونت جدید رو برای گرفتن یک قطعه زمین جلب کند؛ البته این کار و تلاش‌های که می‌کند باعث دردسر‌های فراوانی هم برای خودش و اطرافیان می‌شود.

زنده یادان سیروس گرجستانی و آتیلا پسیانی، محمدرضا هدایتی، فرهاد بشارتی، رضا فیاضی، رضا بنفشه خواه، سحر ولدبیگی و سیما تیرانداز از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

این سریال اولین بار آبان ماه ۸۲ از شبکه پنج به روی آنتن رفت.

سریال طنز «زن بابا» به کارگردانی سعید آقاخانی هم قرار است هرشب ساعت ۲۱ از آی فیلم به روی آنتن برود و در ساعت‌های ۵ و ۱۳ روز بعد بازپخش خواهد شد.

داستان «زن بابا» درباره ماجرای پیرمردی به نام عزیز آقا (زنده یاد سیروس گرجستانی) است که بعد از مرگ همسرش با پسر کوچکش بهبود به تنهایی زندگی می‌کند. پسر او (علی صادقی) تصمیم دارد تا با دختر دایی‌اش ازدواج کند ولی اختلافات خانوادگی مانع این کار می‌شود و کمک کردن به پدرش باعث خسته شدن بهبود می‌شود و برای تقسیم اموال پدر خود با سایراعضای خانواده (محمد کاسبی) , (مهران غفوریان) , (شقایق دهقان) , (رامین ناصر نصیر) به مشکل بر می‌خورند.

زنده‌یاد سیروس گرجستانی، محمد کاسبی، علی صادقی، شقایق دهقان، رامین ناصر نصیر، حدیث میرامینی، زنده یاد محمود بهرامی و شهین تسلیمی بازیگران این سریال هستند.

سریال «زن بابا» اولین بار نوروز ۸۹ از شبکه سوم پخش شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.