سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۸۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان

فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور در مناطق آلوده و جرم خیز و کشف ۸۵ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال کاالای قاچاق در استان خبرداد.

سردار یحیی الهی بیان کرد: در اجرای تدابیر و رهنمود‌های سردار فرمانده کل انتظامی مبنی بر اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، با حضور عوامل انتظامی استان، چندین مرحله عملیات ضربتی جداگانه در سطح حوزه استحفاظی استان اجرا شد.

 وی افزود: در اجرای این طرح ۳۲ خرده فروش و قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و ۲۱ کیلو ۳۱۷ گرم انواع مخدر کشف و ۳۱ معتاد متجاهر نیز جمع آوری و تحویل مراکز باز پروری شد.

 سردار الهی کشف ۳۲ هزار قلم انواع کالای قاچاق شامل لوازم آشپزخانه و منزل االبسه، سیگار، غذای ماهی و ... به ارزش تقریبی ۸۵ میلیارد ۳۴۰ میلیون ریال و توقیف ۱۲ دستگاه خودروی سبک قاچاق بر (شوتی) و ۲ دستگاه خودرو سنگین و دستگیری ۱۴ نفر در این خصوص از دیگر توفیقات این طرح عنوان کرد.

 فرمانده انتظامی استان لرستان همچنین از دستگیری ۳۲ سارق و مالخر خبر داد و گفت: مقادیری از اموال مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد.

 این مقام انتظامی در پایان ضمن تقدیر از همکاری، همراهی و مشارکت آحاد مردم در جهت ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح استان بر استمرار طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در راستای فراهم نمودن بیش از پیش آرامش برای شهروندان تاکید کرد.

 

برچسب ها: قاچاق ، انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.