سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار زنجان:

همکاری دستگاه قضا برای گره گشایی از مشکلات اثرگذار است

استاندار زنجان گفت: همراهی و همکاری دستگاه قضائی استان با استانداری برای گره گشایی از مشکلات بسیار اثرگذار است که این مهم را در سطح استان شاهد هستیم.

محسن افشارچی روز چهارشنبه در دیدار رئیس کل دادگستری استان زنجان به مناسبت هفته دولت، گفت: در موضوعات و مسائل متعدد شاهد بودیم که با ورود دستگاه قضائی به ویژه رئیس کل دادگستری استان و دادستان مرکز استان به برخی برنامه ها و پروژه ها در اجرای آنها تسریع و تسهیل شد که جای قدردانی دارد.

وی بر لزوم تدبیر برای حل مسائل با حفظ صنعت و تولید استان تاکید کرد و ادامه داد: باید اقداماتی در دستور کار قرار گیرد تا مسائل زیست محیطی فعالیت واحدهای صنعتی در استان به کمترین حد برسد.

افشارچی با تاکید بر هم گرایی و هم افزایی مدیران و مسئولان برای حل مشکلات استان،‌ گفت: یکی از مسائل مهم استان مقوله مهم آب است که این موضوع باید مورد توجه همه مدیران و شهروندان قرار گیرد.

استاندار زنجان، مصرف سالانه آب استان را ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون متر مکعب عنوان کرد و افزود: از این میزان یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون مترمکعب سهم بخش کشاورزی است.

وی با تاکید بر اینکه برای حل موضوع آب استان باید فکری به حال کنترل آبهای سطحی کرد، اظهار داشت:در صورت تکمیل سدهای مراش، بلوبین و مشمپا می توان گفت که ۵۰ درصد مشکل آب‌های سطحی‌ استان را برطرف کرده ایم.

این مسوول،‌ موضوع دارای اهمیت دیگر در استان را توجه‌ به جذب سرمایه‌گذاری خارجی اعلام کرد و گفت: به این منظور مرکز جذب و هدایت سرمایه‌گذاری خارجی در استان راه اندازی شده است و برای تحقق کامل این هدف باید همگرایی و هم افزایی در استان رخ دهد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی، باهنر و رئیسی، گفت:خدمات و تلاش های دولت سیزدهم در این چند سال هم در کشور و هم در استان زنجان بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

حجت الاسلام و المسلمین علی فرجی برحق افزود: تعامل بسیار خوب استانداری با دادگستری استان زمینه ساز تسهیل و تسریع در ارائه خدمت به شهروندان است.

وی با اشاره به دیدار اعضای هیات دولت چهاردهم با مقام معظم رهبری، گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار به اقدامات و تلاش های ارزشمند دولت سیزدهم به ویژه خدمات شهید رئیسی اشاره و اظهار امیدواری کردند ، دولت چهاردهم هم با تلاش مضاعف و به کارگیری نیروهای جوان و نخبه در عرصه های مختلف مدیریتی خدمات خوبی ارائه دهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.