سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برقراری ۳۵ پرواز فوق‌العاده برای جابه‌جایی زائران به نجف

قربانعلی گفت: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ۳۵ پرواز فوق‌العاده به جز پرواز‌های برنامه‌ای به مقصد نجف برقرار کرده است.

حسام قربانعلی سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه ۳۵ پرواز فوق العاده برای نجف طی چند روز گذشته از سوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برقرار شده است گفت:  ایران ایر برای امسال چندین پرواز فوق‌العاده از مناطق محروم و کوچک کشور از جمله  ۲ پرواز از بجنورد، ۲ پرواز از سمنان، ۲ پرواز از زنجان و... به صورت رفت وبرگشت برقرار کرده است.

وی ادامه داد: پرواز‌های برنامه‌ای ایران ایر برای بازگشت زائران تا ۹ شهریور ماه ادامه دارد و تاکنون هم ۳۵ پرواز فوق العاده به جز پرواز‌های برنامه‌ای برای بازگشت زائران در نظر گرفته است.

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه  ایران ایر برای هفته آینده و همزمان با ۲۸ صفر و  شهادت امام رضا (ع) پرواز‌های فوق العاده را به مشهد برقرار کرده است گفت: در جهت خدمت رسانی به زائران مشهد شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران  روزانه ۳ پرواز فوق العاده به مقصد مشهد مقدس  برنامه ریزی کرده است.

قربانعلی  با بیان اینکه  با توجه به حجم تقاضای مسافرت  در دهه‌ پایانی ماه صفر به مشهد مقدس روزانه ۳ پرواز فوق العاده در مسیر تهران به مشهد مقدس و بالعکس انجام می‌شود گفت: در این ایام هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با استفاده از هواپیمای ایرباس A۳۱۹ در مجموع تعداد ۳۶ پرواز فوق العاده از تهران به مشهد و بالعکس انجام می‌دهد.

خبرنگار: محبوبه کباری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.