سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۰ هزار واحد بافت فرسوده روستایی قم نوسازی شد

معاون بازسازی و مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم با اشاره به روند نوسازی بافت فرسوده روستایی، گفت: تاکنون حدود ۱۰ هزار واحد از بافت فرسوده روستایی استان بهسازی و نوسازی شده‌است.

محمد ملااسماعیلی گفت: ۲۰ هزار مسکن روستایی در قم ثبت شده که طی سال‌های اخیر حدود ۵۰ درصد این واحد‌ها بهسازی و نوسازی شده است.

معاون بازسازی و مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم با اشاره به تسهیلات ۳۵۰ میلیون‌تومانی برای نوسازی بافت‌های فرسوده روستایی،عنوان کرد: همچنین ۵۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه نیز به متقاضیان به افراد واجد شرایط پرداخت می‌شود.

ملا اسماعیلی با اشاره به تفاهم‌نامه بین بنیاد مستضعفان، بهزیستی و کمیته امداد برای دریافت تسهیلات بلاعوض برای افراد تحت پوشش، بیان کرد: متقاضیان بومی همچنین از محل حساب ۱۰۰ امام می‌توانند تا سقف ۲۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض دریافت کنند.

معاون بازسازی و مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم عنوان کرد: متقاضیان ساخت مسکن پس از کسب مجوز از دهیاری‌ها می‌توانند جهت دریافت تسهیلات بانکی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم مراجعه نمایند.

طبق آخرین نمایه جمعیتی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم، جمعیت این استان به یک میلیون و ۴۵۴ هزار نفر رسیده است. یک میلیون و ۴۰۶ هزار نفر از جمعیت این استان ساکن شهرستان قم، حدود ۲۸ هزار نفر ساکن شهرستان جعفرآباد و نزدیک ۲۰ هزار نفر نیز ساکن شهرستان کهک هستند.

در استان قم ۴۹۲ هزار و ۲۹۳ خانوار شهری و ۹ هزار و ۵۰۸ خانوار روستایی وجود دارد، هزار نفر از جمعیت استان قم را مردان و ۶۹۵ هزار نفر را زنان تشکیل داده‌اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.