سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نام‌نویسی جشنواره زیست بوم سیستان و بلوچستان آغاز شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: نام‌نویسی در سومین جشنواره "زیست بوم" با هدف ارتقای فرهنگ عمومی و با تولید محتوای فرهنگی و هنری در خصوص زیست بوم این خطه پهناور آغاز شد.

علی سرگزی اظهار کرد: علاقه‌مندان به هنر عکاسی تا ۲۵ شهریور ماه مهلت دارند آثار خود را با موضوع زیست بوم، آداب و رسوم، سبک زندگی، همبستگی اجتماعی، جایگاه فرهنگ و هنر پوشش محلی، مد و لباس، معرفی مفاخر، حقوق شهروندی، معضلات و آسیب‌های اجتماعی به دفتر امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان واقع در خرمشهر ۱۴ ارسال کنند.

وی ادامه داد: عکاسان می‌توانند عکس‌هایی را که با رویکرد مستندگرایانه از طبیعت بکر و زیبای سیستان و بلوچستان، مناظر کویری، دریا و ساحل، مناظر دریایی، فضاهای طبیعی خارج از شهرها و گردشگری تهیه شده برای شرکت در این جشنواره ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این جشنواره در قالب طرح قرارگاه شهید آوینی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در پایان سومین جشنواره زیست بوم این منطقه به آثار منتخب جوایز نقدی تعلق می‌گیرد و آثار در قالب نمایشگاه به نمایش عموم در خواهد آمد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.