سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصادف در مشهد و نیشابور ۲ فوتی و ۱۴ مصدوم برجای گذاشت

مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: سه حادثه تصادف و واژگونی خودرو که به طور جداگانه در مشهد و نیشابور از عصر دیروز تا صبح امروز، چهارشنبه رخ داده که این حوادث ۲ فوتی و ۱۴ مصدوم برجای گذاشته است.

محمد علیشاهی گفت: حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی ساینا ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز در اتوبان باغچه به مشهد، ۲ فوتی و یک مصدوم در پی داشت.

وی ادامه داد: برای امدادرسانی به مصدومان یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام و مصدوم به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شد.

مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حادثه دیگر تصادف ۲ خودروی سواری پراید و پژو ۲۰۶ شب گذشته در اتوبان باغچه به مشهد رخ داد که منجر به مصدومیت ۶ نفر شد.

وی افزود: برای امدادرسانی به مصدومان یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام و مصدومان به بیمارستان‌های امدادی شهید کامیاب و شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل شدند.

علیشاهی ادامه داد: حادثه دیگر تصادف سه دستگاه خودروی سواری پژو عصر دیروز در جاده قدیم نیشابور از رباط خاکستری به سمت مشهد رخ داد که این حادثه هفت مصدوم در پی داشت.

وی بیان کرد: برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام و مصدومان به بیمارستان‌های امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.