سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضویت ۸۱۱ نفر از شهرهای مختلف آسیایی در شبکه توسعه جهانی زنان

نماینده زنان، جوانان و خانواده مجمع شهرداران آسیایی گفت: شبکه توسعه جهانی زنان، ۸۱۱ عضو از شهرهای مختلف آسیایی دارد و هدف این شبکه شناسایی بانوان تاثیرگذار در حوزه های مختلف است.

 لادن رنجبر حقیقی سه‌شنبه شب در نخستین نشست بانوان لرستان و شبکه توسعه جهانی زنان بیان کرد: شبکه توسعه جهانی زنان شبکه‌ای متشکل از سازمان‌های بین‌المللی دولتی و غیردولتی و سازمان های مردم نهاد (NGO) است و زنان تاثیرگذار از کشورهای مختلف است.

 

وی اظهار کرد: شبکه توسعه جهانی زنان، ۸۱۱ عضو از شهرهای مختلف آسیایی دارد و هدفش این است که بانوان تاثیرگذار را در حوزه‌های مختلف شناسایی تا در کنار هم شبکه‌سازی کنند و با هم ارتباط بگیرند و در کنفرانس‌ها، نشست‌های علمی تبادل تجربیات و کارهای مشترک انجام دهند.

 

رنجبر ادامه داد: هدف از این نشست‌ها ، عضویت در شبکه توسعه جهانی است که این موضوع از زنان لرستان شروع شد چون شایستگی و ظرفیت دارند که می توانند در شبکه حضور داشته باشند.

 

نماینده زنان، جوانان و خانواده مجمع شهرداران آسیایی خاطرنشان کرد: امیدوارم این نشست‌ها استمرار داشته و اثرگذارتر باشند و بتوانیم با ارائه برنامه و راهکار، در این شبکه نقش فعالی ایفا کنیم.

 

وی با اشاره به شایستگی های زنان لرستان ادامه داد: این قشر نیاز به آموزش ندارند بلکه نیاز به هدفگذاری و هدفمندکردن همدیگر دارند و باید ظرفیت‌شناسی و شبکه‌سازی برای آنان انجام شود.

 

مجمع شهرداران آسیایی یک نهاد و شبکه همکاری منطقه‌ای بین‌المللی میان شهرداران و مقامات شهرهای آسیایی است که با هدف فراهم ساختن زمینه تبادل اطلاعات، دانش فنی و تجارب مدیریت شهری و توسعه مناسبات و همکاری‌های فنی و تخصصی میان آنان و نیز ارتقای همگرایی و انسجام میان کشورها، شهرها، شهرداران و شهروندان آسیایی، در تهران پایه‌گذاری و شهر تهران به عنوان مقر دائمی دبیرخانه این سازمان انتخاب شده است.

 

 

برچسب ها: زنان ، لرستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.