سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی مشکلات انجمن صنفی راهنمایان گردشگری قم

در جلسه انجمن صنفی راهنمایان گردشگری قم ضمن بررسی مشکلات این انجمن، بر اهمیت اطلاع‌رسانی و ضرورت معرفی مناسب اماکن مذهبی و تاریخی و نیز مراکز گردشگری استان تأکید شد.

به نقل از اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، در جلسه‌ای با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم و اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان قم راهنمایان گردشگری استان قم، مسائل و مشکلات این انجمن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

علیرضا ارجمندی در جلسه انجمن صنفی راهنمایان گردشگری قم، بر اهمیت اطلاع‌رسانی و ضرورت معرفی مناسب اماکن مذهبی و تاریخی و نیز مراکز گردشگری استان تأکید کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم خاطرنشان کرد: قم، شهری زیارتی است و به برکت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) سالانه شاهد حضور میلیون‌ها نفر زائر در استان هستیم که باید ظرفیت‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم را به خوبی به آنان معرفی کنیم.

همچنین سید حسین موسوی‌اصل مدیر انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان قم در این جلسه گزارشی از فعالیت‌های انجام‌شده و برنامه‌های این انجمن ارائه داد و سایر اعضای هیأت مدیره دیدگاه‌ها و پیشنهاد‌های خود را درباره موضوع‌های مطرح‌شده بیان کردند.

همچنین مجید ستایش معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری و تعدادی از کارشناسان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم در جلسه مذکور حضور داشتند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.