سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارق دوچرخه‌های رشت در دام پلیس

رئیس پلیس آگاهی گیلان از دستگیری سارق حرفه‌ای دوچرخه در شهرستان رشت خبر داد و گفت: این فرد در تحقیقات پلیس به ۱۶ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ "علیرضا حدادی" عدم رعایت نکات حفاظتی را مهمترین عامل سوء استفاده سارقان عنوان کرد و اظهار داشت: مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد.

وی در ادامه گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص سرقت دوچرخه  آنها و ارجاع پرونده‌ها به مرجع انتظامی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی از انجام تحقیقات میدانی و به دست آمدن مشخصات ظاهری سارقان این پرونده‌ها خبر داد و بیان داشت: با شناسایی هویت این فرد، کارآگاهان پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضائی با تعقیب و مراقبت چند ساعته متهم را در شهرستان رشت دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی گیلان با اشاره به اینکه سارق در تحقیقات پلیس به ۱۶ فقره سرقت دوچرخه اعتراف کرد، افزود: سارق ۳۰ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ حدادی در پایان با بیان اینکه استفاده از وسایل بازدارنده از قبیل قفل استاندارد و قرار دادن در مکانی مناسب و امن در کاهش وقوع سرقت بسیار تاثیرگذار است، از مردم خواست از رها کردن دوچرخه خود در مناطق خلوت و فاقد روشنایی خودداری کنند.

برچسب ها: سارق ، دوچرخه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.