سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۱۵ طرح عمرانی و زیرساختی در بوموسی

در پنجمین روز از هفته دولت ۱۵ طرح عمرانی و زیرساختی با حضور استاندار هرمزگان در شهرستان بوموسی به بهره برداری رسید.

مهدی دوستی در سفر یک روزه به جزیره بوموسی گفت: این طرح‌ها در حوزه شهری شامل بولوار‌های پلاژ غدیر و مدافعان حرم، بوستان شهید ستار محمودی، آسفالت شهرک‌های مروارید - صیادان و محوطه ۱۸ واحدی مسکن ملی، و پیاده رو سازی سطح شهر است.

استاندار هرمزگان گفت: سالن ورزشی اختصاصی بانوان، بخش سونوگرافی، رادیولوژی و سی تی اسکن بیمارستان پارس، تجهیزات رادیولوژی، آبشیرین کن ۲ هزار متر مکعبی تنب بزرگ و پایانه مسافربری بین المللی دریایی بندر بوموسی نیز از دیگر طرح‌هایی بود که امروز به بهره برداری رسید.

مهدی دوستی گفت: پایانه مسافربری بین المللی دریایی بندربوموسی سه خط مسافری بندرعباس، بندرلنگه و شارجه امارات را بر عهده دارد.

وی گفت: امروز ساخت دو طرح، شامل تأسیسات سیلندر پرکنی و جایگاه پسماند جزیره بوموسی هم آغاز شد.

استاندار هرمزگان افزود: ساخت مرحله دوم آب شیرین کن هزار و ۵۰۰ متر مکعبی بوموسی هم با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان آغاز شده است.

وی افزود: هزینه بهره برداری و ساخت این طرح‌ها هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است.

استاندار هرمزگان گفت: در پنجمین روز از هفته دولت، ۱۵ مجوز اختصاصی صید هم به نمایندگی از ۶۳ مجوز به صیادان شهرستان بوموسی اعطا شد.

دوستی افزود: به منظور تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و براساس قانون، به چند تن از جوانان بومی بوموسی نیز کارت معافیت از خدمت سربازی اعطا شد.

وی خدمت‌رسانی شایسته به جزیره نشینان بوموسی را وظیفه کارگزاران دولت دانست و گفت: با همکاری و همیاری نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، ردیف بودجه ۵۰ میلیاردی تومان جداگانه‌ای برای این شهرستان اختصاص یافت که تمام پرواز‌ها تا پایان سال را پوشش می‌دهد.

استاندار هرمزگان سهمیه جذب معلم بومی را از دیگر اقدامات دولت برای شهرستان بوموسی عنوان کرد.

دوستی با تاکید بر اینکه جزیره بوموسی سینه ستبر ایران و ایرانی‌ترین نقطه کشور است، گفت: مردم این جزیره در خط مقدم صیانت از خلیج فارس هستند و بر همین مبنا ما خود را خادم مردم این جزیره می‌دانیم.

برچسب ها: هفته دولت ، بوموسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.