سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از یک هزار میلیارد ریال پروژه آب و خاک در سنقر افتتاح شد

همزمان با پنجمین روز از هفته دولت با حضور مسوولان یک هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال پروژه آب و خاک جهاد کشاورزی با اشتغال زایی ۵۷ نفر در شهرستان سنقر و کلیایی در شرق استان کرمانشاه افتتاح و بهره برداری رسید.

همزمان با گرامیداشت هفته دولت با حضور فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان شهرستان پروژه خط انتقال آب با لوله در سطح ۳۷ هکتار واقع در روستای قشلاق کیونانات با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال با اشتغالزایی ۲۰ نفر افتتاح شد.

افتتاح پروژه کانالت (انتقال آب) در مزارع شاهقلی ارخی (حومه شهر سنقر) به طول یک هزار و ۷۰۰ متر مربع از دیگر برنامه‌های امروز بود.

هزینه کانالت‌های بتنی پیش ساخته مسلح توسط دولت با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال و هزینه‌های حمل و اجرا توسط زارعان با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال با اشتغالزایی ۳۷ نفر از دیگر برنامه‌های افتتاح امروز از هفته دولت بود.

لایروبی و مرمت قنوات در روستای خاتم آباد، گردکانه علیا، فارسینج، چم کبود، حومه سنقر، طاهرآباد و بشیرآباد به طول ۶.۷ کیلومتر با اعتبار ۶۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات ۸۵ درصد سهم دولت و ۱۵ درصد سهم کشاورز از مهمترین پروژه‌های روز پنجم در هفته دولت در شهرستان سنقر وکلیایی بود.

برچسب ها: هفته دولت ، پروژه آبی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.