سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار:

سیستان و بلوچستان باید از لحاظ صنعتی بیشتر رشد کند

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه باید همتی بلند داشته باشیم تا استان از لحاظ صنعتی به سرعت رشد و توسعه پیدا کند، گفت: این منطقه با توجه به داشتن ثروت و معادن فراوان می‌تواند کشور را تامین کند.

محمد کرمی در جلسه شورای معادن سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این استان با توجه به داشتن ثروت و ظرفیت‌های بی نظیر معدنی، کشاورزی، تجارت و اقتصاد دریا محروم نیست، اظهار کرد: در حوزه معادن، فرآوری و صنایع جانبی مهم است که باید صنایع جانبی معادن رونق پیدا کند.
وی افزود: با توجه به افزایش قیمت مس و تولید فناوری‌های جدید با این ماده معدنی، باید صنایع تبدیلی و جانبی را در کنار استخراج از معادن توسعه دهیم.
استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر مردمی شدن اقتصاد، افزود: بخش خصوصی و مردم باید در اقتصاد و تولید مشارکت داشته باشند و مسوولان باید موانع را برای تولید ثروت در استان برطرف شود تا شاهد پیشرفت اقتصاد کشور و این منطقه باشیم.
وی با اشاره به نعمات خداوند و دارا بودن معادن غنی در کشور، تاکید کرد: مسوولان باید مردم را برای بهره مندی از این ثروت خدادادی پای کار بیاورند و از توان شرکت‌های دانش بنیان در جهت رشد و پیشرفت صنایع استفاده کنند.
کرمی با تاکید بر شناسایی و برطرف کردن موانع توسط مسوولان، بیان کرد: باید هر روز دنبال نوآوری باشیم و از شرکت‌های دانش بنیان برای استخراج فناوری‌های نوین استفاده کنیم.

برچسب ها: استانداری ، صمت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.