انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
بنده بلیط برگشت از تهران به یوتبوری (سوعد ) داشتم بتاریخ ۲۰ Jun برج ۶ فرنگی که ۳ روز قبلش خود شرکت هواپیمایی Turkish airline با e-m پیام فرستاد که پرواز بدلیل شرایط جنگی cancel شده . من بعد از اینکه فرودگاه امام باز شد به دفتر شرکت هواپیمایی در تهران مراجعه کردم برای تعویض بلیط با تاریخ پرواز جدید اما خانوم کارمند متصدی در کمال ناباوری بمن اعلام کرد که امکان صدور بلیط جدید نیست و کلمه refund را بمن گفت یعنی پول برگشت بلیط از طریق آژانس که بلیط را در سوعد فروخته باید من پیگیری کنم . در تماس من با آژانس انها گفتند که این refund اتوماتیک خود شرکت هواپیمایی انجام داده و خلاصه گردن هم میاندازند . من در این مورد میخوام باشگاه خبرنگاران جوان با انتشار این خبر که حتما مقامات مسعول سازمان هواپیمایی کشور ایران در جریان این کار شرکت های هواپیمایی که مسعولیت پذیر در مقابل مسافر نیستند . با اعمال قانون عمل کنند . خانوم کارمند دفتر ترکیش ایر لاین در تهران از روش manipulation (اعتراف گیری و اقرار ) استفاده کرد که من مسافر را مقصر این اتفاق کند . مکرر بمن گفت من مسافر خودم این refund را درخواست کردم و من با نشان دادن پیام های e.m که با ترکیش ایر لاین و آژانس داشتم و بصورت سعوال لز من و جواب از آنها بود آخر سر خانوم کارمند دفتر ترکیش ایر لاین بمن گفت نمی تواند کاری برلی من انجام دهد . واقعا تاسف اور است.