سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور احکام جایگزین حبس به نفع مددجویان بهزیستی در اشنویه

رئیس اداره بهزیستی اشنویه گفت: دادگستری این شهرستان با صدور احکام جایگزین حبس، ۶۸۰ میلیون ریال به نفع این اداره کمک کرده است.

ایراندوست رئیس اداره بهزیستی اشنویه گفت: در پنج ماهه نخست امسال دادگستری این شهرستان برای حمایت از جامعه هدف بهزیستی اقدام به اختصاص مبلغ ۶۸۰ میلیون ریال در قالب تهیه لوازم مورد نیاز مددجویان به اداره بهزیستی این شهرستان کرد.

وی افزود: این وسایل شامل پوشینه، تشک مواج، تشک روی ویلچر، خرید کتاب و تهیه لباس برای مرکز کودکان بی‌سرپرست و خرید مصالح ساختمانی برای مسکن دو معلول است.

ایراندوست اضافه کرد: این اقدام برای اجرای آیین‌نامه اجرایی ماده ۷۹ قانون مجازات اسلامی و با موضوع صدور آراء مجازات جایگزین حبس انجام شده و هدف از این اقدام حمایت از افراد ناتوان و ارتقای کیفیت زندگی آنان است.

وی افزود: این فعالیت‌ها در راستای توانمندسازی افراد نیازمند و ارائه خدمات توانبخشی به جامعه هدف صورت گرفته و می‌تواند گام مؤثری برای بهبود شرایط زندگی و خواسته‌های افراد نیازمند باشد و در این راستا دادگستری و بهزیستی اشنویه با همکاری و همدلی، به تلاش برای حمایت و بهبود وضعیت اقشار آسیب‌پذیر ادامه خواهند داد.

رئیس اداره بهزیستی اشنویه با قدردانی از حمایت‌های مستمر دادگستری شهرستان، در ادامه گفت: این تجهیزات توانبخشی نقشی حیاتی در افزایش کیفیت زندگی افراد دارای توانخواه ایفا خواهد کرد و با تداوم چنین اقدامات خیریه و حمایتی، گام‌های مؤثری در جهت اعتلای سطح رفاه اجتماعی و ارتقای کیفیت زندگی افراد نیازمند برداشته خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.