سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۸ طرح عمرانی اقتصادی در آبدانان به بهره‌برداری رسید

۱۸ طرح عمرانی و اقتصادی در پنجمین روز از هفته دولت و با حضور معاونت توسعه استانداری ایلام در شهرستان آبدانان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

ناصر نجفی در حاشیه بهره برداری از ۱۸ طرح عمرانی و اقتصادی ، اظهار کرد: برای احداث و راه‌اندازی این پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شامل توسعه عمران شهری و روستایی، اصلاح و توسعه شبکه‌های برق شهری و روستایی، ایجاد و ارتقا سایت اینترنت و تلفن همراه، مزرعه پرورش مرغ شتر مرغ و چندین پروژه اقتصادی و فرهنگی دیگر یک هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال از محل اعتبار‌های ملی و استانی هزینه شده است.

معاون توسعه منابع استانی استانداری ایلام با گرامیداشت هفته دولت، اضافه کرد: با افتتاح و راه‌اندازی این طرح‌ها زمینه اشتغال ۱۸۷ نفر در شهرستان مهیا می‌شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان خدمت " رئیسی، رجایی و باهنر " یادِآور شد: همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته دولت چهار طرح اقتصادی شامل پرورش شترمرغ گوشتی ۳۰۰ قطعه‌ای، پرورش بره و مرغ بومی در بخش کلات مورموری با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گفته فرماندار شهرستان آبدانان در حال حاضر ۱۸ واحد پرواربندی بره در شهرستان آبدانان با هفت هزار و ۵۰۰ راس پروار در حال فعالیت هستند.

محمد رحمانی بیان کرد: سالانه ۲ هزار و ۴۰۰ تن گوشت قرمز پرواری در شهرستان آبدانان تولید و به استان‌ها و شهرستان‌های همجوار صادر می‌شود.

برچسب ها: افتتاح ، بهره برداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.