سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی مدیر کل جدید زندان های کردستان

در مراسمی با حضور معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های کشور، محمد خسروی به عنوان مدیر کل جدید زندان های کردستان معرفی شد.

  رئیس کل دادگستری کردستان پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل زندانهای استان کردستان در مجتمع ایثار سنندج اظهار کرد: مدیران در جمهوری اسلامی شانی جز خدمت ندارند و باید خدمت رسانی را بیش از بیش مورد توجه قرار دهند.

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر اهمیت اقدامات حوزه زندان ها، گفت: حوزه زندان در چرخه و فرایند وظیفه اصلی دستگاه قضا قرار دارد که به عنوان حلقه آخری این چرخه، درست مدیریت می شود خروجی خوبی برای جامعه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: احقاق حق، رسیدگی به تظلمات، برخورد یا بزهکاری و آسیب های اجتماعی و حقوق عامه از مهم ترین وظایف این دستگاه قضا است که باید با شیوه و روش  حضرت علی (ع) در راستای خدمت به مردم و حل مشکلات مظلومان پای کار باشیم.


بیشتر بخوانید


مدیر کل سابق زندانهای کردستان نیز در این آیین، زندانیان جزئی از شهروندان جامعه خواند و افزود:  حقوق این شهروندان دز زندان ها باید ادا شود وی و حمایت از آنان هر چه توان داشتیم به کار گرفتیم.

مجتبی محمدی در ادامه از اختصاص ردیف اعتباری برای انتقال زندان بیجار خبر داد و گفت : برای انتقال زندان سنندج نیز اقداماتی در حال انجام است. 

در این مراسم از خدمات مجتبی محمدی تقدیر و محمد خسروی به عنوان مدیر کل جدید زندان های کردستان معرفی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.