سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحویل ۵۰ پنل خورشیدی و ارائه خدمات دامپزشکی به عشایر قزوین

رییس اداره امور عشایر قزوین از خدمات صورت گرفته شامل تحویل ۵۰ پنل خورشیدی و اقدامات جهادی در حوزه بهداشت و سلامت دام در نقاط مختلف عشایری استان خبر داد.

سعید ابیت رییس اداره امور عشایر قزوین گفت: توزیع ۵۰ پنل خورشیدی قابل حمل توسط شرکت توزیع برق استان قزوین در بین عشایر محروم مناطق شامدشت، قراباسی و چای اوباسی از بخش طارم و عشایر بخش کوهین از عمده کار‌هایی بود که در این ۴۸ ساعت گذشته انجام شد.

وی اضافه کرد: این پنل‌ها در راستای اجرای مصوبات تفاهم نامه بین شرکت توانیر و شرکت توزیع برق استان از محل اعتبارات شرکت توانیر و در راستای برق عشایر فاقد برق با اعتباری معادل ۶ هزار و ۹۰۰ میلیون ریال تامین شد.

ابیت به برگزاری اردوی جهادی پزشکی در مناطق عشایری اشاره کرد و گفت: اردو جهادی پزشکی در مناطق ییلاقی شامدشت، چای اوباسی و قیراوباسی از بخش طارم شهرستان بویین زهرا شامل خدمات پزشکی، مامایی و توزیع رایگان دارو برای ۵۶ نفر از عشایر ساکن مناطق یاد شده برگزار شد.

به گفته این مسئول، در این اردو خدماتی مانند واکسیناسیون، توزیع سم و معاینات دامپزشکی برای یک هزار راس دام عشایر ساکن مناطق یاد شده صورت گرفت.

نشست تبیین مزایای بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان و عشایر و رعایت مسائل بهداشتی در مناطق عشایری از دیگر اقدامات مهم برای جامعه عشایری در هفته جاری بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.