سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار بیش از ۱۷۰ دستگاه اتوبوس برای خدمت به زائران اربعین

مسئول معاونت آماد و پشتیبانی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: در اوج برگشت زوار و ورود به ایران در ۲ مرز شلمچه و چذابه، ۱۸۷ دستگاه اتوبوس مستقر هستند.

سرهنگ سید رسول موسوی مسئول معاونت آماد و پشتیبانی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: به مدت ۳ هفته است که همکاران ما به صورت مستمر و شبانه روزی در ۲ مرز شلمچه خدمات رسانی می‌کنند.

او می‌گوید: بر اساس دستور فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان معاونت آماد و پشتیبانی مسئول خدمات رسانی مطلوب به زوار حسینی بود.

مسئول معاونت آماد و پشتیبانی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: بکارگیری و استفاده کامل از ظرفیت خودرویی و نیروی انسانی معاونت به مدت ۳ هفته حداقل تا پایان هفته جاری نیز برقرار است.

او می‌گوید: ۳۰ دستگاه انواع کامیون حمل بار جهت حمل و نقل امکانات و تجهیزات سازمانی و مواکب شامل آب معدنی، یخ، نان، مواد غذایی در ۲ مرز شلمچه و چذابه نیز از سوی معاونت آماد و پشتیبانی برای اربعین ۱۴۰۳ بکارگیری شدند.

سرهنگ پاسدار موسوی گفت: راه اندازی یک دستگاه نانوایی سیار در مرز شلمچه و پخت و توزیع روزانه ۱۰ هزار قرص نان بین زوار و راه اندازی یک دستگاه یخ ساز در شهرستان هویزه و تامین روزانه ۲۰۰ قالب یخ و پخش بین مواکب به مدت ۱۰ روز که حداقل ۲ هزار قالب یخ توزیع شدند از دیگر کار‌های معاونت آماد و پشتیبانی است.

او در خصوص دیگر کار‌های این معاونت افزود: تهیه و توزیع خوارک برای عوامل اجرایی ۲ ناحیه خرمشهر و دشت آزادگان در مرز‌ها به مدت ۲ هفته، واگذاری ۶ دستگاه کانکس حمل بار به سازمان عتبات و عالیات خوزستان که جهت حمل و نقل تجهیزات و نیازمندی‌ها مواکب مامور شدند، توزیع ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار قرص نان و ۵ هزار و ۶۰۰ قالب یخ، ۱۲ کانکس اتاق سرد جهت احیا زائرانی که دچار گرما زدگی شدند در مرز شلمچه مجهز و در اختیار سازمان بسیج جامعه پزشکی قرار داده شد.

سرهنگ موسوی با بیان اینکه ۱۴ دستگاه کولر گازی دوتیکه نیز در این اتاق‌های نصب شدند، یادآور شد: تامین سوخت گازوئیل مورد نیاز خودرو‌های حمل بار و خودرو‌های حمل نفر و اتوبوس‌های شرکت جوان سیر و سپاه‌های استانی و کمک رسانی به مواکب اتباع تیپ فاطمیون با در اختیار گذاشتن وسایل سرمایشی، خوراک، سرویس‌های بهداشتی سیار و مواد غذایی، آب، شربت و سایر نیازمندی‌ها نیز از دیگر کار‌های صورت گرفته است.

 او گفت: با مدیریت شرکت جوان سیر و پشتیبانی معاونت آماد و پشتیبانی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان نسبت به حمل زائرین به سایر شهرستان‌های کشور و ترجیحا اهواز وظیفه انتقال را دارند که حداکثر تا چند روز آینده این خدمات رسانی و انتقال زائرین به شهرستان‌های محل زندگی ادامه دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.