سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی و دامپروری قم

مدیرعامل شرکت گاز استان قم اقدامات شرکت گاز از ابتدای امسال را موردتوجه قرار داد و گفت: طی پنج ماه گذشته به ۵۰ واحد دامپروری و پرورش طیور و ۵۰ واحد صنعتی و گلخانه‌ای استان قم گازرسانی صورت‌گرفته است.

مرتضی خوش‌لهجه گفت: طی سه سال خدمت دولت سیزدهم به ۲۶۰ واحد صنعتی استان قم گازرسانی صورت‌گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم عنوان کرد: ضریب نفوذ گاز طبیعی در استان قم افزون بر ۹۹.۵ درصد در مناطق شهری و ۹۹.۳ درصد در مناطق روستایی است.

خوش‌لهجه  تصریح کرد: طی هفته دولت گازرسانی به سه روستای فتح‌آباد، قره‌سو و شورآباد به‌صورت رسمی به بهره‌برداری خواهد رسید و روستای طرلاب نیز به‌زودی به شبکه گاز متصل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم بیان کرد: ۲ روستای خیرآباد و قوجاداغی در محدوده محور قم به تهران نیز با طرح‌های اجرایی انجام شده تا پایان سال به شبکه گاز طبیعی متصل می‌شوند.

خوش‌لهجه با اشاره به صرفه‌جویی ۱۰ درصدی در مصرف گاز طی سال ۱۴۰۲، عنوان کرد: در ۲ سال گذشته استان قم رتبه نخست کشور در موضوع صرفه‌جویی گاز طبیعی را از آن خود کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم با اشاره به گازرسانی به طرح نهضت ملی مسکن، تصریح کرد: هم اینک هیچ مشکلی در گازرسانی و تکمیل خطوط انتقال به اراضی در دست احداث این طرح وجود ندارد و روند پیشرفت اقدامات، قابل‌توجه است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم عنوان کرد: متوسط خدمت‌رسانی و رسیدن ماموران شرکت گاز به محل وقوع حوادث از هشت دقیقه طی سال‌های گذشته به ۷ دقیقه و ۴۰ ثانیه طی سال جاری رسیده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.