سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵۹ هزار خانواده زندانیان در کشور تحت پوشش نهاد‌های حمایتی هستند

معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان‌های کشور با تاکید بر اهمیت حمایت از خانواده زندانیان، گفت: در حال حاضر ۵۹ هزار خانواده زندانیان تخت پوشش نهاد‌های حمایتی هستند.

 محمود ضیایی‌فرد صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل زندان‌های استان کردستان در مجتمع ایثار سنندج که با حضور مسئولان استانی برگزار شد اظهار کرد: یکی از مهمترین اولویت‌های سازمان زندان‌ها، حمایت از خانواده زندانیان است.

وی با اعلام اینکه ۵۹ هزار خانواده زندانی در کشور تحت پوشش نهاد‌های حمایتی قرار دارند، اضافه کرد: در راستای کمک و حمایت از این خانواده ها، در چهار ماهه امسال ۱۱۶ میلیارد تومان از خیرین جمع آوری و توزیع شد.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان‌های کشور اضافه کرد: در همین مدت ۱۱۳ هزار بسته‌های مختلف معیشتی از جمله جهیزیه، لوزام التحریر و ... توزیع شد.

ضیایی‌فرد با بیان اینکه در زمینه فرهنگ سازی حمایت از خانواده زندانیان کم کاری شده است، افزود: یکی از دغدغه خیرین عدم آگاهی از اولویت هاست لذا فرهنگ سازی در این زمینه نیازمند اقدامات وسیع‌تر است.

وی در خصوص اشتغال زندانیان نیز اذعان کرد: فراهم شدن اشتغال زندانیان در میان کسب و کار‌ها به آگاه سازی بیشتری جامعه نیاز دارد چراکه اگر به خوبی از زندانیان توصیف شود، بسیاری از صاحبان مشاغل اشتغال زندانیان را برعهده خواهند گرفت.

در این مراسم محمد خسروی به عنوان مدیر کل جدید زندان‌های کردستان معرفی شد و از خدمات مجتبی محمدی، مدیر کل سابق تقدیر به عمل آمد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.