سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۱ طرح شرکت برق منطقه‌ای خوزستان آماده بهره برداری در هفته دولت است

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: ۲۱ طرح انتقال و فوق توزیع در بخش پست و خط با ارزش سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال در این شرکت برای بهره برداری در هفته دولت آماده شده است.

علی اسدی گفت: ۲۱ طرح در شهرهای مختلف استان خوزستان اجرا شده‌اند و توسعه شبکه زیرساختی برق را به همراه خواهند داشت.

وی فاز نخست پست ۱۳ کیلوولت میان آب در شوشتر، تکمیل پست ۴۰۰ کیلوولت هاشمی در اهواز، اتصال خط جایزان ـ کرنج در پست ایثار در امیدیه و نصب ترانس موقت ۱۳۲ کیلوولت ماهان در ماهشهر را از جمله طرح های هفته دولت برشمرد و افزود: پست ۱۳۲ کیلوولت شاهد در بهبهان، تعویض هادی خط ۲۳۰ کیلوولت اهواز ۲ ـ سپیدار با هادی پرظرفیت در اهواز و تعویض هادی خط ۱۳۲ کیلوولت مارون اصلی ـ مربچه با هادی پرظرفیت در رامهرمز از دیگر طرح های آماده بهره برداری هستند.

اسدی بیان کرد: پست ۱۳۲ کیلوولت موبیل سبحان در سوسنگرد، افزایش ظرفیت پست‌های وحدت در اهواز، پست فرعی ماهشهر در ماهشهر، پست عبدالخان در الوان، پست فرعی شوشتر به همراه طرح‌های فیبر نوری و تعویض زنجیره مقره خطوط انتقال و فوق توزیع از دیگر طرح های هفته دولت هستند.

وی با اشاره به ارزش سرمایه‌گذاری این طرح‌ها، بیان کرد: ۲ هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال برای طرح‌های یادشده سرمایه‌گذاری صورت گرفته که نشان می‌دهد صنعت برق در بخش انتقال و فوق توزیع یک صنعت سرمایه‌بر و پر هزینه است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: در حال حاضر نیز طرح‌های دیگری در دست اجرا است تا شبکه برق استان بیش از پیش، توسعه یابد و نوسازی شود.

برچسب ها: برق رسانی ، تامین برق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.