سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به استان کرمانشاه اختصاص یافت

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: از محل منابع مشاغل خانگی امسال به استان کرمانشاه هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال اختصاص یافته که برای پرداخت به متقاضیان کمیته های فنی و کارشناسی تشکیل شده است.

بهروز جمشیدمفید سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: سال ۱۴۰۱ در استان کرمانشاه هزار و ۳۰ میلیارد ریال و سال ۱۴۰۲ نیز هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال وام مشاغل خانگی در استان کرمانشاه پرداخت شد.

وی گفت: طبق ماده ۱۸ قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی؛ بانک مرکزی هر سال موظف است از محل منابع قرض الحسنه و منابع عادی سیستم بانکی مبلغی را به این نوع مشاغل اختصاص دهد و سهمیه هر استان را نیز مشخص کند

جمشیدمفید در ادامه از متقاضیان مشاغل خانگی استان خواست برای دریافت مجوز به سامانه تک مشاغل خانگی مراجعه نمایند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه همچنین گفت: مشاغل خانگی آن دسته از فعالیت‌ و کسب و کارهایی که توسط عضو یا اعضاء خانواده در فضای مسکونی بدون مزاحمت و ایجاد اخلال برای همسایه ها منجر به تولید یا خدمتی برای عرضه به بازار و جامعه تعریف می شود.

وی اظهار کرد: وام قرض‌الحسنه اشتغالزایی مستقل در سال جاری یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و کارفرمایی و به صورت پشتیبان نیز به ازای اشتغالزایی برای ۴۰ نفر، حداکثر ۴۰ میلیارد ریال با سود چهار درصد است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.