سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در همدان

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه ای خبر داد و گفت: متهم به ۳۴ فقره کلاهبرداری به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

سرهنگعلی اسد بیگی  افزود: در پی وقوع چندین فقره کلاهبرداری در سطح شهر و شکایت تعدادی از شهروندان از شخصی به هویت معلوم، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: متهم با خودروهای گران قیمت و داشتن مغازه ای بزرگ در یکی از خیابان های اصلی شهر در امر خرید وفروش موادغذایی فعالیت داشته و خود را به عنوان مالک اصلی مغازه و دارای نبوغ مالی معرفی کرده بود.

سرهنگ اسدبیگی بیان کرد: متهم برای ترغیب شکات، به ارتباط گیری با افراد موجه پرداخته و با تبلیغات واهی و وعده سودهای وسوسه انگیز کلان از آنان می خواست دوستان و نزدیکان خود که مایل به سرمایه گذاری بی خطر هستند را به وی معرفی کنند.

این مقام مسئول گفت: در تحقیقات ماموران مشخص شد مغازه متعلق به شخص دیگری است که متهم آن را اجاره کرده و فاقد هر مغازه است و بعد از مدتی بدون اطلاع مالک مغازه شبانه آنجا را تخلیه و متواری شده است.

وی افزود: با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی و بهره گیری از تمام ظرفیت های درون وبرون سازمانی ماموران توانستند محل اختفای فرد کلاهبردار را در یکی از شهرهای شمالی شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: متهم در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی همدان در تحقیقات به ۳۴ فقره کلاهبرداری با شیوه و شگرد شرکت های هرمی به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال اعتراف کرد که با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.