سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهلت ثبت‌نام در سومین جشنواره چندرسانه‌ای میراث فرهنگی تمدید شد

مهلت ثبت‌نام در سومین جشنواره چندرسانه‌ای میراث فرهنگی تا پایان روز جمعه ۳۰ شهریورماه جاری تمدید شد.

دبیرخانه سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی، ضمن تشکر و تقدیر از هنرمندانی که ضمن ثبت نام ، آثار خود را تا این لحظه در پرتال جشنواره بارگذاری کرده‌اند و باتوجه به درخواست‌ هنرمندان و فعالان رسانه‌ای، مهلت ثبت تقاضا و بارگذاری آثار را تا جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ تمدید کرد. پیش از این مهلت ارسال آثار تا ۱۰ شهریور اعلام شده بود.

علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره می‌توانند در هشت بخش «سینمایی، تلویزیونی و رادیویی»، «میراث دیجیتال»، «هنرهای نمایشی و اجرایی»، «عکس و پوستر»، «ایده و تجارب»، «پویش میراث‌بانان آینده» و «جایزه ویژه فارس»، آثار خود را در پرتال جشنواره به نشانی مورد نظر ثبت کنند.

هنرمندان غیرایرانی (بخش «مرور آثار بین‌المللی») هم برای ارسال اثر شامل عکس، فیلم کوتاه و فیلم مستند می‌توانند به تارنمای مشخص شده مراجعه کنند.

باتوجه به جدول زمان‌بندی جشنواره برای بررسی و داوری آثار دریافتی، پس از تاریخ ۳۰ شهریور سایت دریافت آثار در همه بخش‌های جشنواره بسته خواهد شد و این مهلت دیگر تمدید نخواهد شد.

«سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی» با شعار «ایران ما میراث ما؛ میراث ما ایران ما» توسط معاونت میراث‌فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، با مشارکت و میزبانی استانداری فارس پاییز امسال در شهر شیراز برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.