سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۳۴ هزار زائر شبانه‌روز گذشته از مرز خسروی وارد کشور شدند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: ۳۴ هزار و ۵۴۱ زائر اربعین در ۲۴ ساعت گذشته (پنجم شهریورماه )از پایانه مرزی خسروی وارد کشورمان شدند.

سید شهرام کهریزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: از اول ماه صفر تا روز گذشته (پنجم شهریورماه) ۸۶۳ هزار و ۱۱۷ زائر از این پایانه مرزی برای عزیمت به کربلای معلی و عتبات عالیات تردد کردند.

وی اظهار کرد: از مجموع ترددهای انجام شده از مرز رسمی خسروی از اول تا پایان روز بیست و یکم ماه صفر ۳۶ هزار و ۳۷۱ مورد مربوط به ۲۴ ساعت گذشته (پنجم شهریورماه) است.

وی اظهار کرد: روز گذشته پنجم شهریورماه همچنین ۵۴۳ زائر ایرانی و ۲۸۳مسافر خارجی این پایانه مزری را برای خروج کشور انتخاب و در همین مدت شاهد ورود یک هزار و چهار مسافر خارجی به کشورمان بودیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اضافه کرد: خروج از کشور به سمت عتبات عالیات به میزان قابل توجهی کاهش یافته و همچنان با موج بازگشت زوار مواجهیم و طی روزهای آینده به تدریج کاهش خواهد یافت.

کهریزی با بیان اینکه با وجود پیک بازگشت زوار از طریق پایانه خسروی با مشکلی برای ورود زوار از مرز و معطلی آنها مواجه نیستیم، تاکید کرد: ناوگان حمل و نقل نیز به میزان کافی برای موج بازگشت زوار در نظر گرفته شده است.

کهریزی تاکید کرد: تا زمانی که آخرین زوار از مرز خسروی به کشور برگردند، راهداری همچنان در آماده‌باش خواهد بود.

برچسب ها: مرز خسروی ، اربعین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.