سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرامیداشت شهدای هفته دولت در میبد

در مراسمی یاد و نام شهدای هفته دولت در مصلی آیت الله اعرافی میبد گرامی داشته شد.

 در مراسم گرامیداشت شهدای هفته دولت میبد، نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میبد با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: نامگذاری هفته دولت به نام و یاد این شهیدان، به منزله این است که راه و الگو‌ی شخصیتی مسئولان برای اداره جامعه اسلامی باید مانند این دو شهید بزرگوار باشد.

 حجت الاسلام محمد ابراهیمی با بیان اینکه اساس و مبنای جمهوری اسلامی برپایه مردمداری و مردم سالاری دینی است، افزود: هیچ حرکت اجتماعی بدون اتکا به مردم و نقش آفرینی آنها اتفاق نمی‌افتد. وی تصریح کرد: از آنجا که دشمنان انقلاب اسلامی هم به نقش مردم پی برده اند با جنگ شناختی و ترکیبی و ایجاد شبهه و درگیری ذهنی، به دنبال فاصله انداختن بین مردم و نظام هستند.

وی گفت: درچنین فضایی، مسئولان باید اهمیت مردمداری را بدانند و مردم را ولی نعمتان خود دانسته و خود را خادم ملت بدانیم. حجت الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: باید جریان ساز بود و هدف اخلاص و رضای خدا باشد و شهید جمهور آیت الله رئیسی هم جزء کسانی بود که درعرصه سیاست جریان سازی کرد.

مراسم گرامیداشت شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر با حضور فرماندار میبد، مسئول دفتر امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مدیران ادارات و نهاد‌ها در مصلی آیت الله اعرافی میبد برگزار شد.

شهید محمدعلی رجایی پس از عزل بنی صدر و دومین دوره انتخابات ریاست جمهوری در یازده مرداد ۱۳۶۰ تا هشتم شهریور همان سال، یعنی به مدت ۲۸ روز، رئیس جمهور منتخب مردم ایران بود و درهشتم شهریورماه ۱۳۶۰ درحادثه انفجار در دفتر نخست وزیری به شهادت رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.