سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کف سازی خیابان ضلع شرقی ارگ سلطانیه به بهره‌برداری رسید

کف سازی خیابان ضلع شرقی ارگ سلطانیه در پنجمین روز از هفته دولت با حضور استاندار زنجان و شماری دیگر از مسوولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

 شهردار سلطانیه روز سه شنبه در آیین افتتاح کف سازی خیابان ضلع شرقی ارگ سلطانیه گفت: برای بهسازی این مسیر گردشگری که به عنوان پیاده راه نیز تعریف شده، ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مصطفی کلانتری افزود: این طرح بخشی از طرح بزرگ بهسازی مسیرهای پیرامونی ارگ جهانی سلطانیه است.

شهردار سلطانیه به طرح های افتتاح شده حوزه مدیریت شهری در هفته دولت امسال اشاره و اظهار کرد: آسفالت ریزی معابر شهر با اعتبار ۲۶۰ میلیارد ریال، جدول گذاری معابر با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال، بهسازی روشنایی معابر با اعتبار پنج میلیارد ریال، کفسازی پیاده روهای سطح شهر با اعتبار سه میلیارد ریال و تکمیل و راه اندازی شهربازی با مشارکت بخش خصوصی و صرف ۲۲ میلیارد ریال اعتبار از جمله این طرح ها در شهر سلطانیه است.

وی بودجه مصوب شهرداری سلطانیه را در سال جاری ۳۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: ۵۰ درصد بودجه مصوب صرف اجرای پروژه های عمرانی در شهر می شود.

کلانتری با بیان اینکه سال گذشته شهرداری سلطانیه ۱۰۰ درصد بودجه مصوب را محقق کرد، گفت: پارسال بیش از هفت هزار تن آسفالت ریزی در معابر شهر داشتیم و در این زمینه یک رکورد ثبت کردیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.