سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کیفیت هوا در زنجان کاهش می‌یابد

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: افزایش سرعت وزش باد در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری موجب خیزش غبار محلی و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

مرتضی قدیمی کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: بر اساس آخرین نقشه های هواشناسی شرایط جوی نسبتا پایداری در روزهای آینده برای استان انتظار می رود که در اغلب این روزها آسمان صاف تا کمی ابری است.

وی با بیان اینکه بعدازظهر فردا چهارشنبه شاهد افزایش پوشش ابرها در آسمان بیشتر مناطق استان خواهیم بود، یادآور شد: احتمال رگبارهای پراکنده برای ارتفاعات از اواخر وقت فردا تا اوایل روز جمعه هفته جاری وجود دارد.

قدیمی اظهار داشت: از نظر دمایی نیز روزهای پایانی هفته جاری استقرار هوای خنک و برای اوایل هفته آینده افزایش دما و ورود توده هوای گرم پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته خیرآباد با هفت درجه و حلب با ۴۱ درجه سانتیگراد به ترتیب خنکترین و گرمترین نقاط استان بودند.

قدیمی گفت:‌ دمای فعلی شهر زنجان ۲۱ درجه سانتیگراد بوده که نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه کاهش یافته است.

این کارشناس به نوسان دمای شهرهای استان اشاره کرد و افزود: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۲ و ۳۶ درجه، ابهر ۱۸ و ۳۵ درجه، خرمدره ۱۸ و ۳۷ درجه، آب‌بر ۲۲ و ۳۷ درجه، قیدار ۱۸ و ۳۴ درجه، سلطانیه ۱۲ و ۳۵ درجه و ماهنشان ۱۶ و ۴۰ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.