سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای خون در ایام اربعین در خراسان رضوی ۱۰ درصد رشد یافت

مدیر کل اداره انتقال خون خراسان رضوی گفت: میزان اهدای خون در پایگاه‌های انتقال خون این استان در اربعین حسینی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۱۰ درصد افزایش یافته است.

 

 سعید اصغریان مدیر کل اداره انتقال خون خراسان رضوی گفت: ۴۷۱ داوطلب اهدای خون از مجاوران و زایران رضوی در روز اربعین حسینی امسال به مراکز اهدای خون استان خراسان رضوی مراجعه کردند که از این تعداد ۳۴۴ نفر موفق به اهدای خون شدند.

 

او افزود: این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته در اربعین حسینی، ۴۵۰ داوطلب اهدای خون از مجاوران و زایران رضوی به مراکز اهدای خون استان خراسان رضوی مراجعه کردند که از این تعداد ۳۱۳ نفر موفق به اهدای خون شدند.

 

مدیر کل اداره انتقال خون خراسان رضوی ادامه داد: در اربعین حسینی امسال ۳۵ نفر از داوطلبانی که موفق به اهدای خون شدند زن و ۳۰۹ نفر مرد هستند.

 

اصغریان بیان کرد: همچنین از داوطلبانی که امسال در اربعین موفق به اهدای خون شدند، ۱۰۲ نفر اهدا کننده بار اولی، ۱۱۱ نفر اهدا کننده مستمر و ۱۳۱ نفر اهدا کننده با سابقه هستند.

 

او تصریح کرد: در اربعین حسینی امسال هشت پایگاه انتقال خون در مشهد و سایرشهرستان‌های خراسان رضوی به منظور خدمت رسانی به مجاوران و زائران رضوی و مشارکت در پویش نذر خون حسینی فعال بودند.

 

برچسب ها: اهدای خون ، خون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.