سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۶۲ طرح عمرانی روستایی خوزستان آماده افتتاح است

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان از افتتاح ۱۶۲ پروژه عمرانی روستایی در استان همزمان با هفته دولت خبر داد.

روح‌الله عمادی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان با اشاره به اجرای پروژه‌های بهسازی معابر روستایی و افتتاح چند پروژه عمرانی دیگر، گفت: همزمان با آغاز هفته دولت، در مجموع ۱۶۲ پروژه بنیاد مسکن استان در حوزه‌های مختلف از جمله بهسازی معابر روستایی و طرح مسکن روستایی، با اعتبار ۱۹۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شوند.

او با اشاره به آخرین وضعیت پیشرفت ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن افزود: در حال حاضر ۵ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن توسط بنیاد مسکن در حال ساخت است که این واحدها در حال حاضر با پیشرفت بیش از ۶۰ درصد در حال اجرا هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان ادامه داد: در قالب طرح نهضت ملی مسکن، مقرر شده بود که ۱۲ هزار واحد مسکونی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر ساخته شود که تاکنون نزدیک به ۷۰ درصد تسهیلات پرداخت و در این زمینه قرارداد حدود ۱۲ هزار واحد مسکونی روستایی منعقد شده است.

او با اشاره به اجرای طرح هادی روستایی گفت: سال گذشته در ۸۶۰ روستای خوزستان فعالیت‌های عمرانی و بهسازی انجام شد و امسال نیز در ۵۵۰ روستا این اقدامات در حال انجام است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان اظهار کرد: طرح منظومه روستایی از سوی بنیاد مسکن برای بهبود اقتصاد روستایی آغاز و این طرح در شهرستان‌های مسجدسلیمان، آبادان و خرمشهر نهایی شده است

برچسب ها: راه و شهرسازی ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
لر بختیاری
۱۲:۴۶ ۰۶ شهريور ۱۴۰۳
شهرستان اندیکا در استان خوزستان با جمعیت نزدیک به ۱۱۰هزار نفر بیمارستان ندارد