سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیکوکاران خراسان رضوی ۲۴۰ میلیارد ریال صرف آزادی زندانیان کردند

رئیس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی گفت: نیکوکاران این استان در پنج ماه امسال ۲۴۰ میلیارد ریال به آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد کمک کردند.

جواد غفاریان طوسی رئیس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی گفت: در مجموع به دلیل مشارکت بسیار خوب نیکوکاران، به ویژه در ایام ماه محرم ۲۴۳ نفر از محکومان جرائم غیرعمد به همت ستاد مردمی دیه از زندان آزاد شدند.

او رقم بدهی زندانیان آزاد شده را چهار هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با قبولی دادخواست اعسار، اخذ گذشت از شاکیان، تامین بخشی از بدهی توسط محکومان و اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در مجموع سه هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال از بدهی یاد شده تسویه و مابقی آن از منابع ستاد مردمی دیه و کمک‌های نیکوکاران نوعدوست تامین شد.

رئیس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی ادامه داد: شهروندان نیک اندیشی که تمایل به مشارکت در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد دارند می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۹۳۲۹ بانک ملی به نام "ستاد دیه خراسان رضوی" واریز کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۵۱۳۸۹۴۶۰۰۳ داخلی ۵ و یا تلفن ۰۹۱۵۵۶۷۱۰۵۰ تماس بگیرند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.