سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش کاربران مجازی به عملیات اربعین حزب‌الله لبنان

کاربران مجازی با انتشار پست‌هایی، ضربه حزب الله لبنان را ضربه‌ای در امتداد ضربات و حملات چند جانبه جبهه مقاومت، علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی دانستند.

«عملیات اربعین» که از سوی حزب‌الله لبنان برای انتقام از ترور شهید فؤاد شکر، به دست رژیم صهیونیستی انجام شد، واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت. کاربران با حمایت از حزب‌الله لبنان این اقدام را که مرحله اول انتقام بود، برای اسرائیل و هیمنه پوشالی که این رژیم خبیث در رسانه‌های دنیا از خودش ساخته است، دردناک قلمداد کردند. کاربران همچنین این ضربه را ضربه‌ای در امتداد ضربات و حملات چند جانبه جبهه مقاومت، علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی دانستند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم. 

محمد‌باقر قالیباف:
حزب‌الله لبنان در عملیات اربعین با موفقیت اماکن نظامی و اطلاعاتی حساس رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار داد؛ شکست امروز رژیم هم‌تراز شکست در عملیات ۲۰۰۶ بود و نمی‌توانند این شکست را لاپوشانی کنند. به برادران مجاهدم در حزب‌الله لبنان و ملت مقاوم لبنان به ویژه ضاحیه جنوبی درود می‌فرستم. 

 حسام‌الدین برومند:
عملیات موفق حزب‌الله در روز اربعین پنج ویژگی داشت؛ ۱. گستردگی و نفوذ به عمق اراضی اشغالی ۲. دقیق و با هدف قرار گرفتن مراکز نظامی ۳. برهم‌زدن محاسبات جنگی اسرائیل ۴. عبور مطمئن از گنبد آهنین ۵. فرسایشی کردن توان پدافندی رژیم‌صهیونیستی.

 علیرضا تقوی‌نیا:
سیدحسن نصرالله، اعلام کرد تمام پهپاد‌ها با دقت به مرکز اصلی موساد در عمق فلسطین اشغالی برخورد کرده‌اند و اسرائیل هیچ کدام از آنها را رهگیری نکرده است. احیانا اگر چند روز آینده خبر فوت افسران موساد بر اثر تصادف و سکته و... را شنیدید، خیلی تعجب نکنید. 

 صفحه توییتری «نورنیوز»:
حمله امروز ‎#حزب_الله به عمق سرزمین‌های اشغالی، اختلافات سیاسی داخلی بر سر توان واقعی ارتش ‎#رژیم_اسرائیل در برابر جبهه مقاومت را تشدید کرده. توقف پرواز‌های بین‌المللی به تل آویو، انتشار تصاویر اماکن منهدم شده و اعلام حالت فوق‌العاده ۴۸ ساعته از موفقیت حملات حزب‌الله حکایت دارد. 

 مهدی محمدی:
مهم‌ترین ویژگی حمله صبح اربعین حزب‌الله آغاز کلاس جدیدی از عملیات‌ها از سوی مقاومت است که عملیات اطلاعاتی و نظامی را ترکیب کرده و از ابزار نظامی برای عملیات ویژه اطلاعاتی - یا برعکس- استفاده می‌کند. این یعنی، دلیلی ندارد ابزار‌ها به همان روشی استفاده شود که دشمن انتظار دارد. 

 سبحان برکتی:
خبرنگار بی‌بی‌سی مدعی شده اسرائیل برای سانسور رسانه‌ها مقررات جدید صادر کرده. یه وقت فکر نکنین، چون حجم حملات حزب‌الله شدید بوده، اسرائیل مجبور به سانسور رسانه‌ای شده! یکی بهشون بگه این اول ماجراست و پروسه انتقام ادامه داره. 

 حسین پاک:
الله‌اکبر! حزب‌الله با شجاعت و صلابت پایگاه اصلی اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی «غلیلوت» در تل‌آویو در عمق ۱۱۰کیلومتری سرزمین‌های اشغالی و یک پایگاه پهپادی اساسی نیروی هوایی ارتش رژیم موقت را در عمق ۷۵کیلومتری در عملیاتی بزرگ با نام مبارک «اربعین» هدف قرار داد. 

 رضا عباسی:
حملات مداوم حزب‌الله به پایگاه‌های رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که مقاومت خارج از هیاهو در حال وارد کردن ضرباتی هدفمند و آماده‌سازی برای بازکردن یک جبهه جدید در صورت آغاز عملیات زمینی است. دوری از حملات احساسی و بی‌هدف راکتی یعنی آش پر ملاتی برای اسرائیل پخته شده. #جبهه_واحد

 علی تهرانی‌مقدم:
اصلاً توجه کردید سیدحسن، شکست امروز رژیم صهیونیستی در #عملیات_اربعین را معادل شکست سال ۲۰۰۶ اسرائیل در جنگ ۳۳روزه با فرماندهی شهید عماد مغنیه دانست؟... سایت‌هایی که هدف حزب‌الله قرار گرفتند: پایگاه نظامی میرون، سکوی شلیک موشک نافیه زیف، پایگاه جعتون، پایگاه الزاعوره، پایگاه السهل، مقرنظامی کیلع و یو أف در جولان اشغالی، پایگاه نفاح و یاردن درجولان اشغالی، پایگاه عین زی تیم، پادگان راموت نفتالی. 

 علیرضا عباسی:
دوران بزن در رو دیگر تمام شده و رژیم صهیونیستی در هر نقطه‌ای از محور مقاومت دست از پا خطا کند از شمال، جنوب، شرق و غرب امنیت ندارد، عملیات اربعین هنوز اول بسم‌الله است و این یعنی پایان تاریخ نداشته رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیست... #عملیات_حزب_الله_قویة.

منبع: روزنامه جوان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.