سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باند سرقت از اتباع غیرمجاز در دام پلیس قم

باندی از اتباع غیرمجاز که در دو ماه گذشته در نقاط مختلف قم اقدام به سرقت تلفن همراه، کابل‌های برق، لوازم ساختمانی و خودرو کرده بودند دستگیر شدند.

باندی از اتباع غیر مجاز که در طول دو ماه گذشته در مناطق جمهوری، یزدانشهر، جمکران و شهرک قائم اقدام به سرقت وسایل داخل خودرو، لوازم ساختمانی، کابل‌های برق و... می‌کردند، دستگیر شدند.

رئیس پلیس شهرستان قم با اعلام این خبر گفت: این باند ۹ نفره شامل ۸ تبعه غیر مجاز است که در طول دو ماه گذشته بیش از ۷۰ مورد سرقت انجام داده اند.

سرهنگ مختاری با اشاره به اینکه بخش بزرگی از سرقت‌های انجام شده توسط این گروه مربوط به کابل‌های برق است خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سارقان، سیم‌ها و کابل‌های مسی را ذوب و پس از آن به فروش می‌رسانند برآورد دقیقی از ارزش ریالی کالا‌های سرقتی این گروه نمی‌توان داشت، اما در یک مورد بیش از ۷۰۰ کیلو سیم مسی از انبار مالخر آنها کشف و توقیف شد.

وی به دیگر سرقت‌ها و لوازم مسروقه کشف شده از مخفیگاه و انبار این متهمان پرداخت و گفت: این متهمان ۳۷ عدد دینام کولر، تلویزیون، یخچال و تعداد زیادی تلفن همراه سرقت کرده اند که پس از سرقت اقدام به مستعمل کردن یا اوراق کردن این وسایل کرده و آنها را به فروش رسانده اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.