سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص اعتبار برای نصب تابلو واحد های گردشگری در پالنگان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی کردستان گفت: ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای نصب تابلو‌های واحد‌ها و تاسیسات گردشگری فعال در سطح روستا پالنگان تخصیص داده شده است.

منصور مهرزاد گفت: کمک ۵ میلیارد ریال اعتباری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به دهیار روستای پالنگان برای زیر ساخت مورد نیاز و آماده سازی روستا به انتخاب عنوان روستای جهانی توسط سازمان جهانی گردشگری UNWTO اختصاص داده شده است.

وی افزود: اعتبار بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان برای نصب تابلو‌های واحد‌های گردشگری در سطح روستا اختصاص یافته است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان ادامه داد: بر روی این تابلو‌ها اطلاعاتی از واحد‌های صنفی موجود در سطح روستا از جمله فروشگاه صنایع دستی و محصولات روستایی، رستوران، نانوایی، خواربارفروشی و دیگر عناوین در سایز‌های مختلف درج شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی کردستان بیان کرد: در ماه‌های اخیر ۵۳ تابلو دو زبانه مسیر یابی و راهنمایی گردشگری در مبادی ورودی روستا پالنگان و تعدادی تابلو خوشامدگویی و تفسیر نیز در جاده منتهی به روستا نصب شده است.

وی این اقدام با را با هدف توسعه زیر ساخت‌های گردشگری روستا پالنگان بیان کرد و افزود: ارایه اطلاعات و معرفی جاذبه‌های گردشگری منطقه و به گردشگران ورودی و ارتقای کیفیت خدمت رسانی به مردم انجام شده است.

روستای پالنگان کردستان یکی از هشت روستایی است که به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در این رقابت جهانی شرکت خواهد کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.