سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید وزیر ارتباطات بر توسعه همکاری‌ها با ارتش جمهوری اسلامی ایران

وزیر ارتباطات در دیدار با فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی بر مرور و بازنگری تفاهم‌نامه‌های همکاری دوجانبه پیشین تاکید کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی بر مرور و بازنگری تفاهم‌نامه‌های همکاری دوجانبه پیشین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و ارتش جمهوری اسلامی ایران و در صورت نیاز تدوین تفاهم‌نامه‌ای جامع‌تر تاکید کرد.

عصر امروز (دوشنبه) سید ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی دیگر از فرماندهان ارتش دیدار و گفتگو کرد.

وزیر ارتباطات در این دیدار بر ضرورت توسعه همکاری‌های دوجانبه هم افزایی‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و ارتش جمهوری اسلامی در حوزه‌های کاری مرتبط تاکید کرد.

هاشمی با اشاره به تفاهم‌نامه‌های همکاری دوجانبه پیشین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و ارتش جمهوری اسلامی اسلامی بر مرور و بازنگری این تفاهم‌نامه و در صورت نیاز تدوین تفاهم‌نامه‌ای جامع‌تر تاکید کرد.  

به گفته وزیر ارتباطات امنیت سایبری، مقابله با تداخلات فرکانسی، خدمات کارگو در فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام، صنعت فضایی از جمله حوزه‌هایی است که وزارت ارتباطات و ارتش می‌توانند با یکدیگر همکاری مشترک داشته باشند.

امیر موسوی فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب وزیر ارتباطات از گسترش و توسعه تعاملات و همکاری‌های دوجانبه ارتش و وزارت ارتباطات استقبال کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.