سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قرارگاه‌های ایده پردازی، ایده‌ای برای هدفمند شدن برنامه‌های مساجد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی گفت: ۹ قرارگاه ایده پردازی در مساجد استان به منظور هدفمند شدن برنامه‌های مساجد فعال است.

حجت‌الاسلام محقی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی از راه‌اندازی ۹ قرارگاه ایده‌پردازی در مساجد استان خبر داد و گفت: در این طرح مساجد محلات به منظور اجرای برنامه‌های فرهنگی منطقه‌بندی می‌شوند تا انجام برنامه‌ها به صورت منسجم و هدفمند پیگیری شود.

او افزود: این قرارگاه مبتنی بر نگاه مردم پایه و با هدف رفع دغدغه‌ها فعال شده تا بتوان مساجد را در برنامه‌های مشترک، پای کار آورد.

حجت الاسلام محقی بیان کرد: رونق عملیات و برنامه‌های فرهنگی در مساجد سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی در کوتاه مدت و بلندمدت خواهد شد و افزون بر شناسایی برخی از مشکلات محلات، در حل و برطرف کردن آن نیز موثر خواهد بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی اظهار کرد: تاکنون در این قرارگاه با بهره‌گیری از توانمندی‌های بانوان فعال مساجد، برنامه‌های فرهنگی با حضور بانوان ره‌یافته انجام شده است.

او با اشاره به وجود هزار و ۲۰۰ مسجد در استان تصریح کرد: اکنون در ۸۰۰ مسجد کانون فرهنگی و هنری راه‌اندازی شده و فعالیت‌های متعددی به همت اعضا انجام می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.