سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حزب‌الله تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در پایگاه «رامیا» را منهدم کرد

جنبش حزب‌الله لبنان در ادامه حملات علیه مواضع رژیم صهیونیستی، تجهیزات جاسوسی این رژیم در پایگاه «رامیا» را هدف قرار داد.

به نقل از پایگاه «العهد»، جنبش حزب‌الله از حمله پهپادی به تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در پایگاه «رامیا» واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در بیانیه حزب‌الله آمده است: در حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و برای پشتیبانی از مقاومت قهرمان و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز دوشنبه تجهیزات جاسوسی در پایگاه رامیا را با پهپاد تهاجمی هدف قرار دادند که مستقیما به هدف اصابت کرد.

از سوی دیگر یک پهپاد متجاوز رژیم صهیونیستی امروز یک خودروی غیرنظامی را در ورودی شهرک «عبرا» در شرق صیدا واقع در جنوب لبنان هدف قرار داد.

در همین ارتباط، مقاومت اسلامی لبنان روز یکشنبه (دیروز) در پاسخ اولیه به ترور «فواد شکر» فرمانده بارز حزب الله، با بیش از ۳۴۰ موشک و ده‌ها پهپاد، ۱۱ پایگاه و پادگان نظامی رژیم صهیونیستی را در هم کوبید و صهیونیست‌ها را در شوک فرو برد.

حزب الله پایگاه‌های «میرون»، «ناوی زیو»، «زعتون»، «الزاعوره»، «السهل» و پادگان‌های «کیلع»، «یواف»، «نفح» و «یردن» در جولان اشغالی سوریه همچنین پایگاه‌های «عین زی تیم» و «راموت نفتالی» را درهم کوبید.

به دنبال این حملات کوبنده، پرواز‌ها در اراضی اشغالی لغو و بنادر تعطیل و محدودیت‌های شدید تردد به اجرا درآمد و به مدت ۴۸ ساعت حالت فوق العاده در اراضی اشغالی به اجرا درآمد.

منبع: ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.