سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش برنامه‌های صداوسیمای گلستان در آگاهی بخشی جامعه قابل توجه است

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری جایگاه برنامه‌های صدا و سیمای استان را در آگاهی بخشی به اقشار مختلف قابل توجه دانست.

آخوند کمال غراوی در دیدار با رسول شکری نیا مدیر کل صدا و سیمای گلستان گفت: رضایت مندی مردم استان از برنامه‌های صدا و سیمای گلستان در شرایط مناسبی قرار داشته و این شرایط مرهون راهبری مناسب مدیرکل صداوسیما و همت همکاران پر تلاش ایشان در بخش‌های مختلف است.

آخوند غراوی افزود: بر اساس اطلاعاتی که بنده دارم صدا و سیمای گلستان در شرایط کنونی در زمره مراکز شاخص و موثر کشور قرار دارد و در بخش‌های مختلف موفق به کسب رتبه‌های برتر شده است.

وی تاکید کرد: تنوع برنامه‌های فرهنگی صدا و سیمای گلستان در ایام و مناسبت‌های مختلف و توجه مناسب به فرهنگ اقوام ساکن گلستان رضایت عمومی مردم را در پی داشته است.

وی پوشش مناسب در ماه مبارک رمضان، ماه محرم، انتخابات‌های گذشته و برنامه‌های مردم محور را از توفیقات مرکز گلستان در جلب مخاطب دانست و برحمایت از روند اقدامات در صدا و سیمای گلستان تاکید کرد.

مدیر کل صدا و سیمای گلستان نیز در این دیدار گفت: با تلاش‌های انجام شده در دو سال اخیر، برخی از برنامه‌هایی که اجرای آنها در شرایط عادی محتاج چهار سال زمان است در مدت زمان کمتری انجام شده که سبب رضایت مندی مردم شده است.

رسول شکری نیا افزود: با حمایت مدیران ملی و استانی بسیاری از اقدامات زیر ساختی در صداوسیمای گلستان انجام شده و با تداوم این تلاش‌ها در آینده نزدیک شاهد بهبود کیفیت پخش برنامه‌های مرکز خواهیم بود.

وی توفیقات کسب شده در حوزه سیما، صدا، خبر و فضای مجازی مرکز را حاصل تقویت همدلی و هم افزایی دانست و افزود: بسیاری از ارتباطاتی که با شبکه‌های سراسری و ملی آرزو بود محقق شده و هرروز شاهد تکرار حضور تولیدات و هنرمندان استان در شبکه‌های سراسری و ملی هستیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.