سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی از ارادت خالصانه به اباعبدالله الحسین(ع)

نماینده ولی‌فقیه و استاندار مرکزی با صدور پیامی از عشق و ارادت خالصانه زائران و موکب‌داران به اباعبدالله الحسین(ع) قدردانی کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی در پیامی مشترک از زائران، موکب‌داران و تمامی خدمتگزاران در آئین معنوی پیاده‌روی اربعین حسینی و همایش بزرگ دلدادگان اربعین در سراسر استان، تقدیر کردند.

در بخشی از پیام آیت‌الله "قربانعلی دری نجف‌آبادی" و دکتر "فرزاد مخلص‌الائمه" آمده است:

حماسه حضور باشکوه و بی‌نظیر شیفتگان اسلام ناب محمدی از سراسر دنیا در رویداد عظیم اربعین حسینی تجلی صحنه‌های ارزشمندی از عشق و ارادت خالصانه به اباعبدالله (ع) و نشانه‌ای از همدلی و اتحاد شیعیان جهان است که به‌رغم خواست دشمنان و بدخواهان و کج اندیشان، صحنه درخشان دیگری از هوشمندی و عقلانیت محبان اهل‌بیت (ع) را با حضور میلیون‌ها انسان آزاده و خداجوی به منصه ظهور رساند.

در شرایطی که امسال نیز جمع کثیری از مردم استان مرکزی همپای خیل عظیم زائران به کربلای معلی مشرف شدند تا در همایش میلیونی حماسه اربعین حضور داشته باشند، اما آنانی که به هر دلیل از این قافله بزرگ جامانده بودند نیز با شوقی وصف‌ناشدنی و پیاده‌روی هزاران نفری جاماندگان، جلوه‌ای از پیاده‌روی بزرگ اربعین را در جای‌جای استان مرکزی به نمایش گذاشتند تا دل‌ها را راهی کربلای معلی کنند و در زمره اربعینی‌ها قرار بگیرند.

برچسب ها: اربعین ، موکب ، قدردانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.