سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادرات بیش از ۵۰ هزار تن سلاح آمریکایی به اسرائیل

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که طی ماه‌هایی که درحال حمله به غیرنظامیان غزه بوده، بیش از ۵۰ هزار تن سلاح از آمریکا دریافت کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه اعلام کرد که بیش از ۵۰ هزار تن سلاح، موشک و تجهیزات نظامی از  آمریکا از ۷ اکتبر سال گذشته از طریق ۵۰۰ پرواز و ۱۰۷ محموله دریایی دریافت کرده است.

براساس گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ارتش اشغالگر در بیانیه‌ای اعلام کرد که (رژیم) اسرائیل هفته گذشته شاهد فرود هواپیمای ۵۰۰ به عنوان بخشی از حمل و نقل هوایی گسترده تجهیزات و تسلیحات نظامی آمریکایی به اسرائیل بوده است.

ارتش رژیم صهیونیستی توضیح داد که عملیات انتقال گسترده با شروع جنگ در غزه در ۷ اکتبر ۲۰۲۳ توسط نیروی هوایی آغاز شد. این ارتش خاطرنشان کرد که این گام با هدف توانمندسازی ارتش رژیم صهیونیستی برای دستیابی به اهداف جنگی فعلی و آینده خود انجام می‌شود.

از زمان اعلام تأسیس رژیم صهیونیستی، این رژیم بیش از هر کشور دیگری کمک‌های آمریکا را دریافت کرده است. در سال ۲۰۱۶، آمریکا و کابینه صهیونیستی یادداشت تفاهم ۱۰ ساله را امضاء کردند که از اول اکتبر ۲۰۱۸ تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۸ را پوشش می‌دهد.

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.